De mijne komt ook van Danaë. Ik ben er persoonlijk heengegaan omdat ik de standaard maten niet paste (xs was zelfs te groot -.-)
Toen mocht ik daar binders passen en nu heb ik een goede maat. Als ik er nog een wil bestellen dan moet ik haar mail ipv het via de site te doen want dan weet ze gelijk welke maat ik moet hebben! Ik ben er happy mee
Ik heb daar ook zo'n hesje besteld. Bevalt prima. Ging die middag shoppen omdat ik toch merk dat ik me prettiger voel in mannenkleding, dus mn kledingkast kon wel wat aanvulling gebruiken. Was helemaal gaaf om mezelf in de winkelruiten en spiegels te zien. Kon er geen genoeg van krijgen. Winkelen was trouwens ook voor het eerst echt leuk
Henrico schreef:Was helemaal gaaf om mezelf in de winkelruiten en spiegels te zien. Kon er geen genoeg van krijgen. Winkelen was trouwens ook voor het eerst echt leuk
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik vond winkelen altijd zo'n drama en kon nooit wat vinden. Ook vermijde ik altijd de spiegels in pashokjes. Nu kan ik eindelijk dingen kopen die ik leuk vind en kan er geen genoeg van krijgen.
Ja dat heb ik dus ook.
Ik was op vakantie gekleed in een uniform jasje, en er was niks gaver dan mezelf terug zien op foto's met een platte borstkas. Kan daar oprecht van genieten, en voor het eerst in mijn leven kon ik mezelf een beetje mooi vinden.
Vandaag mijn nieuwe top binnen. Ik heb graag v-shirts aan, maar dit kon niet met de tops. Nu is er voor mij 1 gemaakt waarbij dat wel kan en ben echt superblij.
Dat winkelen herken ik ook. Wat was ik blij toen ik normaal shirts aan kon hebben zonder dat ik borsten zag.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan