Ook meer zin om aan vrouwen te gaan zitten/naar vrouwen te roepen...Isabelle schreef:Toen kwam meneer alcohol om de hoek.
Richten, ik richt toch goed , zei de meneer de naast de pot piste.
Bij alcohol consumptie heeft de gemiddelde man ook nog minder zin om te gaan zitten.
Isabelle
vraagje over de wc
-
Nate_0
Re: vraagje over de wc
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20180311
Isabelle schreef:Toen kwam meneer alcohol om de hoek.
Richten, ik richt toch goed , zei de meneer de naast de pot piste.
Bij alcohol consumptie heeft de gemiddelde man ook nog minder zin om te gaan zitten.
Isabelle
Hoi Isabelle,
Mss, zou de gemiddelde beschonken man, beter even gaan zitten
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Indd nick , mee eens , maarja leg dat de beschonken man maar eens uit
Ik denk zelfs al je de gemiddelde onbeschonken man het uitlegd, hij je zal vertellen dat hij kan altiid kan instaan voor zijn beschonken vorm (wat triest en begrijpelijk te gelijk is)
Ik denk zelfs al je de gemiddelde onbeschonken man het uitlegd, hij je zal vertellen dat hij kan altiid kan instaan voor zijn beschonken vorm (wat triest en begrijpelijk te gelijk is)
-
Anon20180311
Hoi Isabelle,
Dat ken ik al lang, van voor mijn transformatie, beschonken mannen kunnen nu eenmaal beter/nog rijden, als ze beschonken zijn, ook plassen/seks kennen ( wat ik daar persoonlijk over denk, laat ik, kende een huwelijk met een man, die de wereld dan ging verslaan, enz,.......na een x- aantal pinten, o.a. wippen en blijven wippen, met,..... doe je op de speelplaats als kleine jongen op de wipplank
)
Grtz Nick ( terug naar de toiletten )
Dat ken ik al lang, van voor mijn transformatie, beschonken mannen kunnen nu eenmaal beter/nog rijden, als ze beschonken zijn, ook plassen/seks kennen ( wat ik daar persoonlijk over denk, laat ik, kende een huwelijk met een man, die de wereld dan ging verslaan, enz,.......na een x- aantal pinten, o.a. wippen en blijven wippen, met,..... doe je op de speelplaats als kleine jongen op de wipplank
Grtz Nick ( terug naar de toiletten )
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Anon20180311
Hoi iedereen,
Vandaag maakte ik opnieuw gebruik van het openbaar toilet in mijn gemeente. En ik stelde me nu toch wel de vraag
wat is nu het verschil tussen," een gender neutraal toilet en dood gewone gemengde toiletten" ?
Wat mij persoonlijk betreft : niets en trouwens, minder kosten, minder hokjes denken.
Want dat is toch ons doel, geen aparte behandeling
. Want waar stopt het dan, aparte toiletten, badkamers, kleedkamers, woningen, straat, dorp,....
of gaan we in de toekomst, gewoon met zijn allen lekker op een onbewoond eiland wonen.
Grtz Nick
Vandaag maakte ik opnieuw gebruik van het openbaar toilet in mijn gemeente. En ik stelde me nu toch wel de vraag
Wat mij persoonlijk betreft : niets en trouwens, minder kosten, minder hokjes denken.
Want dat is toch ons doel, geen aparte behandeling
of gaan we in de toekomst, gewoon met zijn allen lekker op een onbewoond eiland wonen.
Grtz Nick
.
-
Anon20190122
Dat onbewoonde eiland lijkt mij persoonlijk wel wat!
-
vickyblauw
Met zijn allen op een onbewoond eiland?
Of ieder op een eigen eiland?

Of ieder op een eigen eiland?
You can't run away from the person you are in your heart. Just be!
-
Anon20190122
Lijkt me een geweldig Bezit een eiland!