Daten als FTM/MTF

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Merel77

Re: Daten als FTM/MTF

Bericht door Merel77 »

Ik merk wel dat ik bang ben om afgewezen te worden, maar het is me nog nooit gebeurd. Geen idee eigenlijk hoe dat komt. Want mijn beeld van de maatschappij is wat dat betreft niet super positief ofzo, maar toch op de een of andere manier gaat het altijd wel goed. Misschien dat je toch al niet zo snel kikt met mensen die maar bekrompen zijn.

Dat ik op vrouwen val heeft er volgens mij niet zoveel mee te maken. Als ik hoor hoe lesbiennes over trannies kunnen denken (maar dan kennen ze mij nog niet als zodanig natuurlijk). Maar dat is niet mis. Het erge is dat ik het eigenlijk voor de volle honderd procent met hun eens ben. Heel veel lesbiennes hebben wel ervaring met trannies, maar dan vooral de akelige, van die bouwvakkers die seks 'moeten', of emotioneel zuigen, of over de pot piesen, of een stekelbaard (vind ikzelf niet echt essentieel maargoed), zich als een verwijfde homo gedragen, of juist als een bouwvakker. (Ik kan niet helemaal de goede voorbeelden bedenken, het zijn vaak details). Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat ze daar niks van moeten weten. Helaas sta ik er dan maar een beetje bij en ik weet niet goed of ze mij daar dan ook mee zullen bedoelen. In de praktijk niet, maar jah...
Freetouch

Bericht door Freetouch »

een goed begrijper heeft maar 1 woord nodig,
maar we moeten natuurlijk niet achter alles wat zoeken...
“good enough”
KarenTS

Bericht door KarenTS »

Tja daten en transseksualiteit... best lastig.
Zeker ook vanuit mijn eigen twijfels over de oprechtheid van iemand die interesse in je toont.Ik ben bisexueel en sta dus open voor mannen,vrouwen en alles wat er tussen zit.Nu heb ik nog nooit een echte relatie gehad en zou die toch wel eens willen hebben maar als je het te veel najaagt dan lukt het natuurlijk niet :).Meestal overkomt het je,zo wordt mij verteld.Maar soms probeer ik toch ook actief te zoeken naar een date,zonder dat het dus echt jagen wordt,hihi.
Nu kom ik terug op het eerste zinnetje in deze post.Onlangs ben ik een man tegengekomen op een chatsite.We hebben zeker leuk gechat en sturen ook al mailtjes. En binnenkort is het ook wel tijd voor een ontmoeting ,op een neutrale plek,want ik ben dus wel heel voorzichtig.Want zoals iedereen vast wel weet is de interesse die mannen hebben in transseksuelen is in 99,9 % van de gevallen puur sexueel. Dat zeJe als een normale vrouw zien en een relatie met je willen ,is iets wat niet vaak zal gebeuren, zeker niet als je niet 100 % passabel bent.Anyway deze man ,die ik ontmoet heb lijkt toch wel interesse te hebben in de persoon ,die ik ben.Maar het kost me toch enorm veel moeite om mezelf te vertellen dat dat misschien echt het geval is,dat ik nu net die ene bijzondere uitzondering tegen gekomen ben.Die twijfel is toch echt heel vervelend.Maar goed ,ik moet me maar open proberen te stellen en tegelijkertijd wel oppassen en mijn gevoel in de gaten houden en kijken hoe het zich ontwikkeld.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Spannend Karen,
“good enough”