Borstvergroting

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Petra71
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Borstvergroting

Bericht door Petra71 »

Yvonne schreef:

Ik ben wel benieuwd welke beroepen je bedoeld.

๐ŸŒธ๐Ÿ€

Ik denk dat ze iets bedoeld in s.x industrie
Staan er taalfouten, sorry ik heb dic....dis.. dyslexie
Yvi

Bericht door Yvi »

Petra71 schreef: 15 jun 2025, 11:45
Yvonne schreef:

๐ŸŒธ๐Ÿ€

Ik heb reactie gehad in pm. Voor mij is het niet duidelijk waarom de door mij gevraagd verduidelijking niet binnen dit topic beantwoord is. De verwijzing naar "beroepen" die bij mij vragen opriep kon hier immers wel geplaatst worden. ๐Ÿคท๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

๐ŸŒธ๐Ÿ€
100% Myself ๐Ÿ’Ÿ
Intimiteit en Sex Positive โค๏ธ๐ŸŒˆ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒธ
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Danielle

Bericht door Danielle »

Petra71 schreef: 15 jun 2025, 11:45
Yvonne schreef:

๐ŸŒธ๐Ÿ€

Het woord dat je zoekt is sekswerker.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Yvi

Bericht door Yvi »

DominiqueB schreef: 12 jun 2025, 18:33 excentrieke is wat anders als waar je heen wilt naar mijn idee.
Je ontwijkt alle andere vragen en de algemene regels waar andere moeten dealen gelden niet voor jouw schijnbaar.
Dit zorgt ook voor irritatie bij mij en andere alleen zeg ik er wel iets van.

Voor begrip kweken help je ons niet bepaald op deze manier.

Reageren zul je toch wel niet doen en andere help je ook niet verder, Je knalt er een schokkend bericht neer en verdwijnt weer.
Maar veel succes in de categorie waar de meeste belanden die zulke ideeรซn hebben maar ik kom daar nooit. Je zult zelf wel weten welke beroepen dat zijn.
Tja, ik stel jou een rechtstreekse vraag om verduidelijking pp een. "schokkende" insinuatie in dit topic. Ik krijg reactie van je. Reactie in pm. Waarom niet gewoon hier in dit draadje?

Ik vind het niet erg chique van jou "DominiqueB" om een hele groep hardwerkende mensen in de "adult industry" op slinkse manier te framen en shamen in een topic dat gaat over een specifieke vraag rondom gender conformatie chirurgie.

Er zijn vele, vele mensen die met plezier werken in de wereld van sexwerk, in al haar en zijn facetten.

Als klap op de vuurpijl verwijt je de topicstarter precies wat je zelf doet. Een opmerking maken die vragen oproept om vervolgens "onder water" in pm te duiken voor antwoord op vragen in dit topic. Nee, dat kweekt begrip. Daarna zwijg je. Hoe - dan.

Live life ๐Ÿ€๐ŸŒธ
100% Myself ๐Ÿ’Ÿ
DominiqueB
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door DominiqueB »

Yvonne schreef: 15 jun 2025, 19:39
DominiqueB schreef: 12 jun 2025, 18:33 excentrieke is wat anders als waar je heen wilt naar mijn idee.
Je ontwijkt alle andere vragen en de algemene regels waar andere moeten dealen gelden niet voor jouw schijnbaar.

Reageren zul je toch wel niet doen en andere help je ook niet verder, Je knalt er een schokkend bericht neer en verdwijnt weer.
Maar veel succes in de categorie waar de meeste belanden die zulke ideeรซn hebben maar ik kom daar nooit. Je zult zelf wel weten welke beroepen dat zijn.
Tja, ik stel jou een rechtstreekse vraag om verduidelijking pp een. "schokkende" insinuatie in dit topic. Ik krijg reactie van je. Reactie in pm. Waarom niet gewoon hier in dit draadje?

Ik vind het niet erg chique van jou "DominiqueB" om een hele groep hardwerkende mensen in de "adult industry" op slinkse manier te framen en shamen in een topic dat gaat over een specifieke vraag rondom gender conformatie chirurgie.

Er zijn vele, vele mensen die met plezier werken in de wereld van sexwerk, in al haar en zijn facetten.

Als klap op de vuurpijl verwijt je de topicstarter precies wat je zelf doet. Een opmerking maken die vragen oproept om vervolgens "onder water" in pm te duiken voor antwoord op vragen in dit topic. Nee, dat kweekt begrip. Daarna zwijg je. Hoe - dan.

Live life ๐Ÿ€๐ŸŒธ
Ik heb dat al eerder een keer verteld in een van de vele draadjes die deze heeft geopend. Maar zelf nooit enige vraag beantwoord.
En als ik er voor kies om iets via een PB te doen is dat mijn keuze.

Het ging er om dat de route die deze persoon wil slechts op een bepaald punt uit komt en dat heeft niets met "framen" of "shamen" te maken maar met waar het in 99% op uit komt.

En de topic starter vraagt hier ook zelf om door te zwijgen op vragen en alleen dingen te willen die tegen alle voorwaarde die wij krijgen inbruist.
Maar daar wordt over gezwegen.

Maar jij brand graag iemand publiekelijk af over iets wat persoonlijk wordt verteld en dat maakt jou een onbetrouwbare gesprekspartner. Ik hou wat prive is prive, Jij niet.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.

28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
Yvi

Bericht door Yvi »

DominiqueB schreef: 15 jun 2025, 20:34
Yvonne schreef: 15 jun 2025, 19:39

Live life ๐Ÿ€๐ŸŒธ
Ik heb dat al eerder een keer verteld in een van de vele draadjes die deze heeft geopend. Maar zelf nooit enige vraag beantwoord.
En als ik er voor kies om iets via een PB te doen is dat mijn keuze.

Het ging er om dat de route die deze persoon wil slechts op een bepaald punt uit komt en dat heeft niets met "framen" of "shamen" te maken maar met waar het in 99% op uit komt.

En de topic starter vraagt hier ook zelf om door te zwijgen op vragen en alleen dingen te willen die tegen alle voorwaarde die wij krijgen inbruist.
Maar daar wordt over gezwegen.

Maar jij brand graag iemand publiekelijk af over iets wat persoonlijk wordt verteld en dat maakt jou een onbetrouwbare gesprekspartner. Ik hou wat prive is prive, Jij niet.
Jouw gevoel van afbranden is van jou. ๐Ÿชž
"Als het klopt, kan het de toetsing doorstaan".

Live life! ๐Ÿ€๐ŸŒธ
100% Myself ๐Ÿ’Ÿ
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Kunnen jullie elders ruzie gaan maken (en ik bedoel niet via pb's)
Irene
Yvi

Bericht door Yvi »

Ik maak geen ruzie Irene. Ik maak enkel mij punt duidelijk.

Ik uit mijn verbazing over hoe DominiqueB sexwerk schijnbaar als een beperkt en gemarginaliseerd beroep neerzet waar je onvermijdelijk in terrecht komt als je als gender non conform persoon keuzes verkent, overweegt en mogelijk ook maakt die je jezelf vind passen.
Dat steekt mij. Iemand mag mij best kwetsen, maar dat gebeurt niet onopgemerkt. Weerbaarheid begint bij stoppen met zwijgen.
๐Ÿ’ช๐Ÿป๐ŸŒˆ

Live life! ๐ŸŒธ๐Ÿ€
(not only for your fans)
100% Myself ๐Ÿ’Ÿ
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Goed, dan is die discussie hiermee wel afgedaan.

Overigens is dit een forum in eigen beheer, dat niets te maken heeft met de bekrompen moderatie van de platformen van Zuckerberg en kornuiten. Woorden mogen hier gewoon voluit geschreven worden. Dan begrijpen we elkaar vast beter. En voor ik het vergeet: in het Nederlands schrijf je niet 'sex' maar 'seks'.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

เธชเธงเธฑเธชเธ”เธตเธ„เนˆเธฐ

Emma: I am me

@[email protected]
Willemijn

Bericht door Willemijn »

bedankt emma.
Laten we elkaar niet proberen de maat te nemen op wat onze keuzes zijn.
Ikzelf ondervindt dat al genoeg in de buiten wereld.[helaas]
vrouw met piemel