Hoi indigo,
Ten eerste: zou je jezelf even willen voorstellen in het daarvoor bestemde topic?
Ten tweede: als je oplet zie je dat T-Breda georganiseerd wordt door dezelfde mensen als T-Amersfoort, Eva en ik.
Je mag natuurlijk je bedenkingen hebben, en je mag een mening hebben over Breda, helemaal prima. Ik ben er niet blij mee, en ik vind het jammer dat je die mening baseert op dingen waar ik niets aan kan doen en waarvan ik zelfs betwijfel of het waar is. Ik woon hier nu een jaar of 15 en herken eigenlijk weinig van wat je zegt over Breda. De Venise, nooit binnen geweest. Wel laatst bij Piggy's maar dat is toch een ander soort tent geworden.
We zitten er nu, en we hebben geen idee wie er komt. Voor de mensen die regelmatig in Amersfoort komen is Breda te ver weg.
En voor wat betreft de aanvangstijd: wij zijn er altijd om 6 uur, maar het is open. Wie al om 5 uur wil komen is natuurlijk welkom, en wie om 10 uur binnenvalt ook. Als aanvangstijd houden we altijd 6 uur aan, maar meestal is er dan nog niemand.
Http://t-breda.nl
Http://www.facebook.com/te.breda