Hij is een zij seizoen 2

Nieuwsberichten
Elise

Re: Hij is een zij seizoen 2

Bericht door Elise »

Ik heb nu een paar afleveringen gezien. Ik vind het best een leuk en interessant programma. Alleen die tussenstukjes met die vragen op papier vind ik een beetje een erg hoog BNN gehalte hebben.
Veronica

Bericht door Veronica »

Elise schreef:Ik heb nu een paar afleveringen gezien. Ik vind het best een leuk en interessant programma. Alleen die tussenstukjes met die vragen op papier vind ik een beetje een erg hoog BNN gehalte hebben.
Die tussenstukjes zijn helaas wel de vragen die de "normale" mensen denken te kunnen stellen en dat vaak genoeg ook doen.
Afbeelding
Elise

Bericht door Elise »

Veronica schreef: Die tussenstukjes zijn helaas wel de vragen die de "normale" mensen denken te kunnen stellen en dat vaak genoeg ook doen.
Ik denk dat ik het daarom ook een overbodige toevoeging vond. Maar ik snap je punt ;)
Veronica

Bericht door Veronica »

Elise schreef:
Veronica schreef: Die tussenstukjes zijn helaas wel de vragen die de "normale" mensen denken te kunnen stellen en dat vaak genoeg ook doen.
Ik denk dat ik het daarom ook een overbodige toevoeging vond. Maar ik snap je punt ;)
Je kan het inderdaad als overbodig zien, maar op deze manier laten ze wel zien hoe belachelijk onbeschoft die vragen zijn, veel mensen die zo'n vraag stellen bedenken zich niet wat voor een impact het heeft, maar als ze het achteraf op TV zien merken ook hun dat die vragen not done zijn.
Afbeelding
Elise

Bericht door Elise »

Veronica schreef: Je kan het inderdaad als overbodig zien, maar op deze manier laten ze wel zien hoe belachelijk onbeschoft die vragen zijn, veel mensen die zo'n vraag stellen bedenken zich niet wat voor een impact het heeft, maar als ze het achteraf op TV zien merken ook hun dat die vragen not done zijn.
Laten zien dat dit soort vragen onbeschoft zijn is natuurlijk een nobel streven. Ik weet alleen niet of dit de goeie manier was om dat punt in het programma duidelijk te maken.
Veronica

Bericht door Veronica »

Geen idee, wij komen achteraf pas achter wat de eventuele effect is.
Afbeelding
Elise

Bericht door Elise »

Veronica schreef:Geen idee, wij komen achteraf pas achter wat de eventuele effect is.
Ik denk dat het effect van het programma in zijn geheel zeker positief zal zijn.
Jessy

Bericht door Jessy »

Veronica schreef:Je kan het inderdaad als overbodig zien, maar op deze manier laten ze wel zien hoe belachelijk onbeschoft die vragen zijn, veel mensen die zo'n vraag stellen bedenken zich niet wat voor een impact het heeft, maar als ze het achteraf op TV zien merken ook hun dat die vragen not done zijn.
...of ze vinden het juist grappig dat hun belachelijke vraag uitgezonden werd. Kan ook weer twee kanten hebben vrees ik :roll:
Maar ik snap wat je wil zeggen en waarom het wellicht ook gedaan is, meer gericht op de gemiddelde mens. Voor ons niet zo interessant omdat wij wellicht meer interesse hebben in de vooruitgang te zien in de levens van de transgenders die worden gevolgd.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Bregje

Bericht door Bregje »

Loena was vandaag voor het eerst in beeld en nog erg kort ook. Jammer. Ik had graag meer van haar gezien.

Nog even over die vragen: ik kreeg er vanavond weer een van mijn ouders: of ik de nagellak wel weghaalde als ik naar een klant ga die ze toevallig kennen. En dan hebben we het over een net kleurtje. Ik geloof dat ik duidelijk genoeg gereageerd heb...
Nikki

Bericht door Nikki »

Heerlijk programma, ècht een verademing :-)

En mijn god zeg... wat is Loena mooi (ik kan het niet helpen) :oops:
Happiness isnt a destination, its a journey