Transen mishandeld met stenen bekogeld enz
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Transen mishandeld met stenen bekogeld enz
[mod mode on] Even een kleine waarschuwing: het gaat nog net goed, maar op het moment dat de discussie verzandt in een algemene discussie over geloof of politiek sluit ik 'm zonder verdere aankondiging. Zie de forumregels. [mod mode off]
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Anon20180501
We, de vredelievende goedgezinde meerderheid van alle bestaande gezindten, worden bij herhaling onderling en tegen elkaar uitgespeeld/opgezet als een kleine minderheid daar voordeel uit denkt te kunnen halen in/voor hun onderlinge (belangen)strijd. Daarbij wordt door alle betrokken partijen geen enkel middel geschuwd, het verspreiden van hele/halve waarheden en leugens in woord beeld en geluid is onderdeel van de tactiek.
Dit wetende maakt me niet minder bevreesd, integendeel zelfs, want het is een goedkope maar lonende methode gebleken waarvan slechts enkele profiteerde ten koste van velen. Ik wil niet betrokken worden bij ideologische geopolitieke machtsspelletjes maar toch hoor ik bij de velen die er ongewild bij betrokken worden, die geacht wordt een positie in te nemen. Dat weiger ik zolang de touwtjestrekkers mij als hun strijdwapen zien en als zodanig willen misbruiken, maar ik ben ook weer niet zo naïef dat ik denk dat ik de enige ben die deze dienst weigert uit dit principe, ik hoop alleen dat men zich hiervan bewust is.
Just my 2cents...
grts Daniéla
Dit wetende maakt me niet minder bevreesd, integendeel zelfs, want het is een goedkope maar lonende methode gebleken waarvan slechts enkele profiteerde ten koste van velen. Ik wil niet betrokken worden bij ideologische geopolitieke machtsspelletjes maar toch hoor ik bij de velen die er ongewild bij betrokken worden, die geacht wordt een positie in te nemen. Dat weiger ik zolang de touwtjestrekkers mij als hun strijdwapen zien en als zodanig willen misbruiken, maar ik ben ook weer niet zo naïef dat ik denk dat ik de enige ben die deze dienst weigert uit dit principe, ik hoop alleen dat men zich hiervan bewust is.
Just my 2cents...
grts Daniéla
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 18 jan 2016, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Barbarella
Liever figuren op een haatsite dan figuren die met stenen gooien en van iedere straat een potentiele haatstraat maken.Emma schreef:Laten we trouwens niet vergeten dat de figuren die nu het hardst roepen op allerlei haatsites ook niet bepaald aan onze kant staan he. Dat zijn dezelfden waar we lastig door worden gevallen als er even geen Noord-Afrikaan voorhanden is.
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Anon20180311
Hallo iedereen,
Laat die jammerlijke gebeurtenis, niet u leven bepalen. Elke dag worden er jammer genoeg, kinderen/vrouwen/jongens/mannen, misbruikt/geslagen/gepest/wat dan ook !!!!.
Om welke reden dan ook, soms gewoon om de kick !!!! ongeacht geloof/geaardheid/leeftijd/geslacht !!!!
Persoonlijk, vind ik het een zielige en laaggevallen gebeurtenis !!!!
Grtz Nick.
Laat die jammerlijke gebeurtenis, niet u leven bepalen. Elke dag worden er jammer genoeg, kinderen/vrouwen/jongens/mannen, misbruikt/geslagen/gepest/wat dan ook !!!!.
Om welke reden dan ook, soms gewoon om de kick !!!! ongeacht geloof/geaardheid/leeftijd/geslacht !!!!
Persoonlijk, vind ik het een zielige en laaggevallen gebeurtenis !!!!
Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
-
Rianne62
Je hebt hiermee de spijker op zijn kop geslagen. Kijk maar eens op Facebook. Er is geen enkele (Geert gerelateerde) groep die dit bericht gebruikt om wéér de boel op te ruien.Emma schreef:Laten we trouwens niet vergeten dat de figuren die nu het hardst roepen op allerlei haatsites ook niet bepaald aan onze kant staan he. Dat zijn dezelfden waar we lastig door worden gevallen als er even geen Noord-Afrikaan voorhanden is.
Link naar mijn blog: http://www.opentopvrouw.com/
"Transvrouw in de blender en meer"
"Transvrouw in de blender en meer"
-
Barbarella
En stenen gooien is natuurlijk helemaal geen opruiing.Rianne62 schreef:Je hebt hiermee de spijker op zijn kop geslagen. Kijk maar eens op Facebook. Er is geen enkele (Geert gerelateerde) groep die dit bericht gebruikt om wéér de boel op te ruien.Emma schreef:Laten we trouwens niet vergeten dat de figuren die nu het hardst roepen op allerlei haatsites ook niet bepaald aan onze kant staan he. Dat zijn dezelfden waar we lastig door worden gevallen als er even geen Noord-Afrikaan voorhanden is.
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Sam
Stenen gooien is inderdaad geen opruiing. Opruiing is dat jij een ander aanzet tot het gooien van stenen naar een derde partij. Het is allebei walgelijk maar verschilt wel fundamenteel van elkaar.
Edit: hiermee probeer ik te zeggen dat het twee verschillende soorten misdaden zijn en niet om iets goed te praten.
Edit: hiermee probeer ik te zeggen dat het twee verschillende soorten misdaden zijn en niet om iets goed te praten.
-
Butterflyflaps
Met "Sex X" op de Berlijnse muren vind ik dit echt spijtig 
Sway all day, Butterfly flaps all the way !
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dance the pain away :>
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dance the pain away :>
-
Barbarella
Op het moment dat iemand met stenen gaat gooien, omdat hij vind dat dat hij het recht heeft om ter plekke de doodstraf mag uitvoeren omdat iemand trans is. Want steniging is een zeer wrede doodstraf, heeft de opruiing al plaats gevonden.Sam schreef:Stenen gooien is inderdaad geen opruiing. Opruiing is dat jij een ander aanzet tot het gooien van stenen naar een derde partij. Het is allebei walgelijk maar verschilt wel fundamenteel van elkaar.
Barbarella
Na mij de zondvloed!