Transen mishandeld met stenen bekogeld enz

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
elke

Transen mishandeld met stenen bekogeld enz

Bericht door elke »

https://eunmask.wordpress.com/2016/01/1 ... duitsland/

Voordat iemand gelijk begint dat de bron onbetrouwbaar zou zijn zie op deze webpagina oorspronkelijke duitse nieuwsbericht en video waarop deze twee transen te zien zijn.

Belangrijke informatie voor ons die het aangaat...ik heb me voorgenomen niet meer in tegaan op naief gebagetaliseer...ga gerust je gang maar voor mij kun je dat beter laten.

Dan ishet maar alleen bedoeld voortransen die kunnen nadenken

Mvg
Elke
Veronica

Re: Transen mishandeld met stenen bekogeld enz

Bericht door Veronica »

@Elke, jouw link is betrouwbaar, er zijn meer websites die dit bericht helaas bevestigen zoals bijvoorbeeld De Telegraaf.

Triest dat dit is gebeurd, maar dat krijg je met een multiculturele samenleving waarvan een deel altijd de normen en waarden uit eigen land gebruiken (of het nou een afrikaan, chinees, rus, pool of zelfs een Turk is).

Http://m.telegraaf.nl/article/25020329/ ... -voorkomen
Afbeelding
Jessy

Bericht door Jessy »

Dit is wel heel erg, ik hoop dat beide vrouwen snel herstellen.

Complimentje overigens voor de Telegraaf, die correct naar beide dames verwijst. :clap:
In tegenstelling tot het artikel in de startpost, en dan vooral het gedeelte "wegens hun geaardheid"... :?
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Ok een heel fijn genuanceerd stukje om te lezen met heel fijn taalgebruik, not. De bijbehorende oproep is ook dicutabel

En nu ? Alle transen een uzi in de handtas ?

Ik denk liever na ...... En nee ik ben zeker niet naief.

Ik heb geen behoefte aan dit soort sites met oproepen tot zelfbewapening .

Over wat er gebeurd is , daar heb ik geen goed woord voor over . Maar is dat niet van alle tijden ? We leven helaas niet in een ideale wereld .

Ik ben de beelden van de leden van de NVU ook nog niet vergeten , zouden die het beter met ons voor hebben vraag ik me dan af .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
LunaWeisse

Bericht door LunaWeisse »

Triest, maar wel goed om te weten dat de dames er fysiek ongedeerd vanaf zijn gekomen.

Hoewel dit stukje een beetje hysterisch is geschreven, is het inderdaad zo dat dit soort problemen ontstaan door het samenvoegen van twee totaal verschillende culturen.

En, een Uzi is niet gelijk noodzakelijk, maar er is niets mis met zelfbewapening en ik zou zelf me een stuk veiliger voelen als ik iets (legaal) bij me mocht hebben waarmee ik mezelf zou kunnen verdedigen, wat in de meeste landen op aarde wel het geval is.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Anon20210626

Ik ben zelf een keer heel heftig lastiggevallen door 3 heel erg blanke , dronken oosteuropeanen . Aanspreken , hinderlijk volgen en later dreigde insluiting . Het was een soortgelijk verhaal maar Ik kon wegvluchten voordat ze doorhadden wie ik werkelijk was. Ik heb daarna wel een tijdje een kleine spuitbusje met rode verf in mijn handtas gehad maar veel verder zou ik echt niet gaan.
LunaWeisse

vervelend dat je dat hebt moeten meemaken, maar je hebt wel geluk dat je weg hebt kunnen komen. Zelf ben ik niet in staat om te vluchten of me te verdedigen vanwege een fysiek probleem. Als ik in de situatie terecht zou komen waarin die Duitse dames zich bevonden, en er kwam niet toevallig een agent langs, zou ik slechts kunnen hopen dat ik het zou overleven. Echter, als ik legaal iets bij me zou mogen hebben waarin in zeer korte tijd en met zeer weinig fysieke kracht mezelf van dergelijke aanvallers zou kunnen ontdoen, was het ander verhaal. In mijn persoonlijke opinie is het zo dat, als je meent iemand te moeten mishandelen voor zeer triviale zaken, verdien je werkelijk alles wat die persoon terug doet. Ik vindt echt niet we net als in de VS allemaal met machine geweren rond hoeven te gaan rennen, ben ook niet pro-aggressie, oorlog of geweld, maar wel voor zelfverdediging by any means necessary.
Starless, unending skies
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Esther..

Bericht door Esther.. »

Triest voor die dames om mee te hebben moeten maken, ik hoop dat de daders hun verdiende straf krijgen.
Ik heb altijd een busje pepper spray in mijn tasje voor het geval dat.
Anon20210626

Probleem is , je wint het niet ......... Ook niet met een wapen . Dat wapen roept alleen maar meer geweld op omdat men denkt niets meer te verliezen te hebben . En dan??? Gebruiken??? Alleen maar verliezers en de grootste ben je dan ook nog zelf .

Pepperspray ben je zelf alsnog de pineut , het is een wapen en het alleen al bij je hebben maakt je kansloos in een rechtzaak , deodorant of verf oid is minstens zo effectief in ogen maar daar kom je mee weg .......

Reken maar dat dit soort hufters aangifte doen........

Oh en omdat ik toen nog niet helemaal ' out ' was , heb ik idd weloverwogen geen aangifte gedaan . Achteraf vind ik het ook laf van mijzelf maar het idee dat zij gelijk weer op straat zouden staan en ik eventueel met naam , foto Het nieuws zou halen stemde mij niet gelukkig .
LunaWeisse

Ik ben het niet helemaal met je eens dat een wapen gebruiken voor zelfverdediging je een verliezer maakt. Überhaupt is een gevecht niet om te winnen of verliezen zoals in films, maar om te overleven. Als iemand, ongeacht afkomst of religie het nodig vindt om iemand anders te mishandelen moet ie niet gaan janken als het slachtoffer een knuppeltje trekt en daarmee z'n schedel inslaat, en reken maar dat het effectief is, daar zijn ze voor gemaakt namelijk, zodat de fysiek zwakkere en middel hebben om een fysiek sterkere af te weren(dus in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk schade toe te brengen). En het is heel kwalijk dat in NL je dan niet in je recht staat, want het is een omgekeerde wereld van jewelste.

Zelf hoop ik niet in een dergelijke situatie te belanden, maar mocht dat wel het geval zijn, zal ik alles proberen om er levend uit te komen.
Starless, unending skies
Drapes the mountains...

Winter Thrice!