Caitlyn Jenner krijgt eigen lippenstift

Nieuwsberichten
Veronica

Re: Caitlyn Jenner krijgt eigen lippenstift

Bericht door Veronica »

Daniéla schreef:
Alleen zoekt Kelly geen tot weinig aandacht
Nou.. uhm, kan je tegelijk typen en popcorn eten...? :)
Vergeleken met Caitlyn Jenner.

Dat terzijde, ik negeer Jenner, ik doe alsof ze niet bestaat maar als ik dan achteraf hoor "omdat Caitlyn dit, dan zijn ALLE transgenders dat en zus" dan schiet dat mij het verkeerde keelgat in, mensen lijken onterecht transgenders met Jenner te vergelijken en creëren een verkeerd beeld en als je mensen vraagt wat ze van transgenders vonden voordat Caitlyn bestond durven sommigen (gelukkig klein aantal mensen) zelfs te stellen dat transgenders een "hype" zijn en Caitlyn hun voorbeeld is.

(Net zoiets als icebucket challenge, transgenders doen Jenner na en later waait "het over" en worden transgenders normaal).

Nou hoorde ik dat paar mensen zeggen maar ik vind het uberhaupt zorgwekkend dat er mensen zijn die zo over transgenders denken door Jenner, ligt niet zozeer aan Jenner als aan die mensen zelf.

Wat ik wel begrijpelijk vind is dat "het normale volk" Jenner moe wordt, wordt ik zelf ook en mensen worden sowiso mediageile mensen moe, maar sommigen worden ook transgender moe hierdoor...

Hopelijk waait Caitlyn Jenner spoedig en voor altijd over net zoals Conchita Wurst, met die laatste werd ik ook al vergeleken tot het overwaaide.
Afbeelding
Veronica

Bericht door Veronica »

Voor de rest kan ik beter weinig meer zeggen, gaat onnodig (ook door mij) off topic.
Afbeelding
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hoi Veronica, ergens kan ik me eigenlijk best wel goed voorstellen wat je allemaal zegt. Mijn bewustwording en coming-out vielen samen met Kelly's start van haar carrière begin deze eeuw en ik had/kreeg bij haar en haar verschijning en over haar invloed precies dezelfde gedachten en mening zoals jij en anderen dat voor mij hierboven omschreven hebben... guilty

Waarom ik er nu allemaal anders over denk weet ik eigenlijk niet, door ervaring misschien, of de hrt en de srs, of gewoon ouderdom... :)
Beardelady

Bericht door Beardelady »

Alice schreef:http://www.maccosmetics.com/
M•A•C’s credo is ALL AGES, ALL RACES, ALL SEXES.
Founded in 1987, the M•A•C AIDS Fund has historically supported the transgender community, particularly those affected by HIV/AIDS.
To date, the M•A•C AIDS Fund has donated more than 24 million dollars to support HIV prevention, care and treatment, as well as efforts to address stigma and discrimination of the LGBTQ community via grant-giving to organizations like the Los Angeles LGBT Center and the Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender Community Center in New York City.
M•A•C recognizes the diverse needs and issues facing the transgender communities and is proud to partner with Caitlyn Jenner in order to increase its support of these vital programs.
Ik weet toevallig dat M.A.C. altijd haar transgender medewerkers heeft gesteund. Voor die werkomgeving is het al jaren doodnormaal. Ik sta dus niet te kijken dat Caitlyn Jenner zich aan M.A.C. verbind.
Veronica

Bericht door Veronica »

Daniéla schreef:Hoi Veronica, ergens kan ik me eigenlijk best wel goed voorstellen wat je allemaal zegt. Mijn bewustwording en coming-out vielen samen met Kelly's start van haar carrière begin deze eeuw en ik had/kreeg bij haar en haar verschijning en over haar invloed precies dezelfde gedachten en mening zoals jij en anderen dat voor mij hierboven omschreven hebben... guilty

Waarom ik er nu allemaal anders over denk weet ik eigenlijk niet, door ervaring misschien, of de hrt en de srs, of gewoon ouderdom... :)
Kan, maar Kelly is ook voor de meeste mensen overgewaaid, het is weg misschien daarom.

Niemand vergelijkt transgenders met Kelly meer, misschien een enkeling.

Zal op ten duur zo ook zijn met Jenner, wie weet denk er over paar jaar net zo over als jij nu over Kelly.
Afbeelding
LunaWeisse

Bericht door LunaWeisse »

Moet eerlijk bekennen dat ik Kelly moest googlen :P

*blissfully oblivious*
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Alice

Re: Caitlyn Jenner krijgt eigen lippenstift en een zoon

Bericht door Alice »

Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Veronica

Re: Caitlyn Jenner krijgt eigen lippenstift en een zoon

Bericht door Veronica »

You made my day :wship:
Afbeelding
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Serieus, ik moest lachen toen ik het bericht zag. En had het liefst willen antwoorden, "Caitlyn, ik heb al jaren mijn eigen lippenstift!"
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Eindelijk een keer een berichtje in dit topic' that makes me smile ........'
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.