Maar die Sandoz pleisters vind ik echt zuigen. Ze zijn veel groter en laten makkelijker los. Doe mij maar Systen
Levertijden oestrogeen pleisters
-
3B67-A22C
Re: Levertijden oestrogeen pleisters
Ik krijg ook (nog) 50 hoor, omdat ze het even aan willen kijken met mijn hart. Ik hoop ook 100 te krijgen. Maar nu weet ik eigenlijk niet meer of dat nodig is, hoe het precies werkt om je oestrogeen bloedwaarde naar 400 te krijgen. Leek mij hoe hoger de dosis, hoe hoger de bloedwaarde.
Maar die Sandoz pleisters vind ik echt zuigen. Ze zijn veel groter en laten makkelijker los. Doe mij maar Systen
-
Mayke
Ik heb vanaf het begin altijd Systen100 gehad.
In het begin had ik wel last van het loslaten,
maar nu plakt het als het nooit meer los moet.
Mijn oestrogeen waarde was in het begin 67 maar nu (2maanden geleden) 176.
Sinds kort merk ik veel meer borst groei en mijn heupen zijn goed te zien.
b.d.w. zit nu 15maanden aan de hormonen en voel mijn top.
Als alles goed gaat mag ik over 5 week voor de srs.
In het begin had ik wel last van het loslaten,
maar nu plakt het als het nooit meer los moet.
Mijn oestrogeen waarde was in het begin 67 maar nu (2maanden geleden) 176.
Sinds kort merk ik veel meer borst groei en mijn heupen zijn goed te zien.
b.d.w. zit nu 15maanden aan de hormonen en voel mijn top.
Als alles goed gaat mag ik over 5 week voor de srs.
leef geeft liefde voor al wat leeft
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Mijn contactpersoon bij De Friesland gesproken en hen eens om de oren geslagen met de opmerkingen van @Veerle. In eerste instantie kreeg ik de melding terug dat ik maar eens naar het Z-indexnummer van de Systen 100 pleisters moest vragen en dan een verzoek in moest dienen bij de zorgverzekeraar om dit vergoed te krijgen. Uiteindelijk hebben ze de handschoen opgepakt en gaan navraag doen of ze het volledige bedrag willen gaan vergoeden.
Mijn contactpersoon vond het in ieder geval een rare situatie dat er geen generiek meer beschikbaar is de komende 2 maanden.
Het blijft een rare situatie dat een ieder die bij het VUmc naar de apotheek gaat wel de Systen mee krijgt en iedereen die dat niet doet maar moet uitzoeken hoe ze aan de juiste medicatie komen.
Mijn contactpersoon vond het in ieder geval een rare situatie dat er geen generiek meer beschikbaar is de komende 2 maanden.
Het blijft een rare situatie dat een ieder die bij het VUmc naar de apotheek gaat wel de Systen mee krijgt en iedereen die dat niet doet maar moet uitzoeken hoe ze aan de juiste medicatie komen.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France