Ik snap niet zo goed waarom jullie dat denken
Het is heel duidelijk de clitoris. de binnenste schaamlippen zie ik namelijk ook heel duidelijk zitten. De chrirug en alle verpleegkundigen hebben mij ook verteld: het is de clitoris.
Hij is nu denk ik aan het onstekenen of iets. In ieder geval, pijnlijk en veel gele afscheiding met bloed.. don't know what to do
Ik zit ergens mee: mijn gigantische clitoris..
-
charleyy
Re: Ik zit ergens mee: mijn gigantische clitoris..
You are beautiful!
-
Jannet V
Misschien zou je Biogaze kunnen gebruiken. Normaal is het voor lichte brandwonden maar vrouwen die na een bevalling iets beschadigd zijn gebruiken het ook. Het ontsmet, plakt niet aan de wond en beschermd.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Rianne
Gele afscheiding is normaal en wordt gebruikt voor het herstel. Vaak zijn alleen de schaamlippen gezwollen vandaar dat dit gezegd werd. Anders als je je zorgen maakt, bel je morgen gelijk de afdeling dat je met spoed echt eerder een extra afspraak wilt inplannen. Suc6
-
Anon20190501
Waarom ga je niet naar de huisarts?
Het forum kan je medische probleem - voor zover er één is, ook dat kan het forum niet beoordelen- niet voor je oplossen.
Het forum kan je medische probleem - voor zover er één is, ook dat kan het forum niet beoordelen- niet voor je oplossen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Robyn
Wat je ook kan doen, klinkt raar, maar een foto maken en die opsturen naar de poli. De foto kan beoordeeld worden en op die manier veel zorgen weggenomen worden zonder dat je eerder naar een controle moet ofzo.
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Janice
Een Nederlandse youtuber onder de naam Fleurie heeft ook pas haar vaginaplastiek gehad, ook zij heeft het in haar filmpjes dat haar clitoris erg groot is. Misschien is het wat voor je? Of ben jij die youtuber?