binders FTM
-
Elijah
Re: binders FTM
Dank jullie wel voor de tip.
Ik heb het even nagerekend en inclusief verzendkosten kom ik bij Underworks uit op 37,66 euro. Dat scheelt niet zo veel (nu moet ik zeggen dat ik niet weet hoeveel de verzendkosten bij Amazon uk zijn, daar moet ik voor inloggen) en aangezien ik ervaring heb met bijkomende douanekosten wanneer ik iets uit de VS bestelde, gaat mijn voorkeur toch uit naar Amazon uk.
-
Mossel92
Hallo
Ik heb een vraagje: Snapt iemand hoe het werkt als je een binder wilt kopen?
Ik heb mijn borstomvang gemeten en die is 87 cm
Heb op de site van Danae gekeken alleen ik kom er maar niet uit wat al die tabellen betekenen.
Kan iemand me helpen advies geven?
Ik heb een vraagje: Snapt iemand hoe het werkt als je een binder wilt kopen?
Ik heb mijn borstomvang gemeten en die is 87 cm
Heb op de site van Danae gekeken alleen ik kom er maar niet uit wat al die tabellen betekenen.
Kan iemand me helpen advies geven?
Dont be ashamed, Just be yourself
-
Jake
Op de site van Danae (http://www.danae.info/nl/female-male/si ... emale-male" target="_blank) wordt borstomvang aangegeven als Buste. Dan kijk je naar de tabel met centimeters en naar Buste. Daar staat een rij getallen: 76, 80, 84, 88, 92.. enzovoorts. Jij valt tussen 84 en 88, dus dan kijk je bovenaan welke letter daarbij hoort. Daar staat in het rood de letter S. Dus voor jou zou een Small het beste zijn.
-
tijgertjetzum
Ik hoor de laatste tijd dat je ook binders kunt kopen uit china, via ebay. Schijnt ong een 10tje te kosten en de verhalen die ik hoor zijn positief!
-
EdwinJulian
Ja, klopt. Ik heb mijn binder er weg en hij zit heel erg fijn. Ben er erg blij mee. Werkt ook goed naar mijn idee. Voor mij igg. Ik heb wel via Tom, dus geen idee hoe het werkt met ebay enzo :p wil er wel binnenkort eentje bij. Ben er alleen nog niet uit of ik eenzelfde wil, iets soortgelijks of gewoon iets heel anders :p ga van de vakantie eens lekker rondstruinen denk ik 
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina 
-
tijgertjetzum
DaanV schreef:Ja, klopt. Ik heb mijn binder er weg en hij zit heel erg fijn. Ben er erg blij mee. Werkt ook goed naar mijn idee. Voor mij igg. Ik heb wel via Tom, dus geen idee hoe het werkt met ebay enzo :p wil er wel binnenkort eentje bij. Ben er alleen nog niet uit of ik eenzelfde wil, iets soortgelijks of gewoon iets heel anders :p ga van de vakantie eens lekker rondstruinen denk ik
Ebay is vrij simpel, makkelijkste is als je een paypal account hebt.
Als je vragen hebt wil ik je wel helpen, gebruik ebay namelijk wel vaker.
-
EdwinJulian
Hoe vaak en hoe wassen jullie je binder? Ik heb de mijne in de tijd dat ik hem heb nu 2 keer gewassen. Een keer in Biotex op de handwas en een keertje gewoon meegenomen onder de douche zoals ook vaak met zwemkleding. Beetje doucheschuim erop, wrijven en uitspoelen. Ik heb alleen geen idee of dat wel een goede manier is. Kan hem helaas niet meedoen in de wasmachine omdat mn familie het of nog niet weet (zusje en broertje) of niet accepteert (ouders).
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina 
-
Nathan90
Toen wij onze eerste binders kochten hadden we nog geen wasmachine (woonden niet thuis bij ouders) dus alles moest met de handwas. In feite gewoon een emmer vullen met warm water, beetje wasmiddel (gewoon zelfde spul als de machine) en dan kleding/binder in het emmertje. Beetje roeren/tegen elkaar aan wrijven, uurtje oid laten staan en goed uitspoelen.
Om de zoveel tijd in de wasmachine is wel de voorkeur, gewoon omdat het dan net wat lekkerder schoon wordt. Maar zolang dat niet mogelijk is kan het prima met de hand.
Ik heb twee binders die ik dagelijks draag. Wissel ze niet echt af, draag nummer 2 als 1 de was in moet enzo. Ik stink niet snel dus ben al snel laks en doe best wat dagen met één binder..
Om de zoveel tijd in de wasmachine is wel de voorkeur, gewoon omdat het dan net wat lekkerder schoon wordt. Maar zolang dat niet mogelijk is kan het prima met de hand.
Ik heb twee binders die ik dagelijks draag. Wissel ze niet echt af, draag nummer 2 als 1 de was in moet enzo. Ik stink niet snel dus ben al snel laks en doe best wat dagen met één binder..
-
mick1984
ik was me binder met dit warme weer bijna e;lke dag maar dan ff onder de douche en met douche gel en dat werkt ook super
-
Paul
Misschien heeft hier iemand een tip: ik heb binders van Danae, maar na 3/4 weken dagelijks dragen gaat de rek er al een beetje uit. Tis niet zo dat ik zo groot ben van voren, dus ik vraag me af hoe dat kan, en vooral; wat kan ik er aan doen?