binders FTM
-
Nathan90
Re: binders FTM
Hé man dat is best een goede! Ik draag zelf regelmatig tanktops ed, dus die ga ik (als ik ooit weer eens geld verdien) ook uitproberen! =D
-
MrLouis
Ik zou willen dat ik de credits zou kunnen nemen maar Antonnie is echt de binder fluisteraar ofzo haha.Nathan90 schreef:Hé man dat is best een goede! Ik draag zelf regelmatig tanktops ed, dus die ga ik (als ik ooit weer eens geld verdien) ook uitproberen! =D
Het zit in iedergeval comfy en je ziet er niets van, ik heb mijne trouwens voor 8 dollar besteld via Ebay.
Hij is niet topnotch maar als tweede binder zeker wel fijn
Always Strive And Prosper
-
Nathan90
Tuurlijk, binderfluisteraar Antonnie, bedankt. xD
-
kingpuki
- Voornaamwoorden: Hij/hem/zijn
Even een vraagje, ik wil m'n eerste binder kopen bij danae en ik heb een vrij dikke buik. nou wil ik de tv-109 met klittenband sluiting gaan kopen in maat L. want volgens de maattabel kloppen de buste en taile maat "ongeveer" wel. alleen ik vraag me af of hij hierdoor niet goed gaat sluiten of dat de klitteband eerder stuk gaat.
heeft iemand ervaring met de 109?
heeft iemand ervaring met de 109?
'I'm a dude playing a dude, disguised as another dude'
-
kingpuki
even een toevoeging:
ik ben boven bij m'n schouders redelijk smal maar naar m'n buik toe steeds dikker dus ik ben bang dat hij omhoog gaat kruipen??
ik ben boven bij m'n schouders redelijk smal maar naar m'n buik toe steeds dikker dus ik ben bang dat hij omhoog gaat kruipen??
-
Holden
ik denk dat de binders met klitteband meer is om na de borstoperatie te gebruiken. Ik heb zelf geen ervaring met de 109, ik gebruik de 106. De binders bij Danae rekken wel best snel (heb geen andere binders gebruikt dus weet niet of het ook sneller is dan andere binders).
-
Nathan90
Ik ben zelf een erg gelukkige drager van een binder met klitteband, weliswaar dat deze niet van Danae komt maar van Lesloveboat. Dat gezegd, lange binders zullen altijd enigzins opkruipen. Ik droeg mijne uiteindelijk in broek/boxer met riem en ik kon mijne gelukkig redelijk ver naar beneden trekken.
Ervaring is voor mij (en partner) dat de Danae binders wel sneller rekken dan andere binders. Voordeel dan weer is dat het in Nederland is. Zou ook aanraden dat als je die specifieke binder wil je het best in Amsterdam langs kan gaan en/of contact met haar opnemen.
Vanwaar dat je de lange klitteband binder wil?
EDIT: Ho wacht. De 109 is kort. Excuses. Het ging over opkruipen dus ik dacht aan lang.
Opkruipen van een korte binder zal wel kunnen gebeuren maar zal hoogstwaarschijnlijk minimaal zijn.
De klitteband kwaliteit ed van Danae ken ik overigens niet.
Ervaring is voor mij (en partner) dat de Danae binders wel sneller rekken dan andere binders. Voordeel dan weer is dat het in Nederland is. Zou ook aanraden dat als je die specifieke binder wil je het best in Amsterdam langs kan gaan en/of contact met haar opnemen.
Vanwaar dat je de lange klitteband binder wil?
EDIT: Ho wacht. De 109 is kort. Excuses. Het ging over opkruipen dus ik dacht aan lang.
De klitteband kwaliteit ed van Danae ken ik overigens niet.
-
kingpuki
Ik ga denk ik de 109 bestellen dan weet ik gelijk of ik het fijn vind om een binder te dragen
en als hij uiteindelijk toch niet past kan ik hem natuurlijk altijd ruilen staat op de site 
-
Angel
en heb je hem al binnen? ben benieuwd hoe je het vind 
-
EdwinJulian
Iemand ervaring met deze binders?
http://www.lesloveboat.com/shop/product ... cts_id=328" target="_blank
Zag ze voorbijkomen op de site en later bij hij is een zij en ze lijken me ideaal voor het warmere weer.
http://www.lesloveboat.com/shop/product ... cts_id=328" target="_blank
Zag ze voorbijkomen op de site en later bij hij is een zij en ze lijken me ideaal voor het warmere weer.
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina