Omgaan met eenzaamheid?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516

Re: Omgaan met eenzaamheid?

Bericht door Anon20190516 »

Ok,ik wil toch nog even een opmerking maken over een berichtje van mezelf...wat betreft het gene ik zei over travestieten..ik heb absoluut niets tegen travestieten,dragqueens enzenz.ik ga met plezier naar de gaypride en geniet van al die mooie mensen in wat voor vorm dan ook.en ik heb juist bewondering hoe hun ongedwongen en zonder gene met hun vrouwelijkheid omgaan.ik ben erg kritisch op mezelf en ben al zeer ongemakkelijk en in mezelf gekeerd als rond het middaguur de zwarte puntjes al door mijn foundation piepen en door de drukte op werk ik geen tijd heb opnieuw te scheren en foundation aan te brengen.mensen die in de stad elkaar aankijken,mij aankijken,terwijl je vlakbij staat en op hoorafstand tegen elkaar zeggen,das een man maakt het er niet beter op.ik wil zo graag stealth leven,opgaan in de massa,een vrouw zijn,juist niet opvallen.misschien vergelijkbaar als ik een heel stevig iemand een enorme zak patat naar binnen zie werken,dan denk ik ook,waarom doe je dat het is slecht voor je,maar misschien kan die persoon er niets aan doen en heeft een schildklier probleem.laten we eerlijk zijn iedereen oordeelt over anderen.ik voel me trouwens ook ongemakkelijk in een veels te volle kroeg of een kroeg met alleen maar mannen,dat wil ook niet zeggen dat ik iets tegdn mannen heb.veel vrouwen oordelen over mannen en dat ze alleen maar op sex uit zijn,alsof het leugenachtige sexmaniakken en verkrachters zijn die er alles aan doen je in bed te krijgen.ik ken dan weer 2 mannen die juist heel lief en zorgzaam zijn en helemaal geen sexmaniakken.ik wil niemand veroordelen,maar ik ben mens en soms als ik dat uit,zoals hier komt het er helemaal verkeerd uit.als ik iemand hiermee heb gekwetst,dan spijt mij dat oprecht.het is mijn eigen onzekerheid en realiseer dat ik zeker hier mijn woorden beter moet afwegen voor ik ze plaats..nogmaals excuses als ik iemand heb beledigd,jullie zijn allemaal even mooi!!en nu op naar de huishoudbeurs,hihi :D :D
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Rikki schreef:ik heb bijv een poosje victoria secret butt workout gedaan thuis
Rikki schreef:plus dat ik wil proberen eerder mijn bed in te gaan ,waardoor ik smorgens meer tijd over heb,want ik wil voor mijn werk elke dag een half uur gaan wandelen,ik wil fitter!soepeler
Lichaamsbeweging is inderdaad heel goed en dat kan het nog eens makkelijker maken om wat eerder uit bed te komen. Lichaamsbeweging kan dus ook thuis, zoals je al weet. Dat doe ik ook. Elke morgen sta ik om 5:30 uur op en begin ik met een uurtje fitness. Nou ja, bijna elke morgen, want vandaag gaat het niet meer lukken :) . Uit geweest in de nacht van vrijdag op zaterdag en toen werd het weer erg laat, waardoor ik pas tegen 0:00 uur uit bed kwam. Natuurlijk evengoed met m'n fitnessuurtje de nieuwe dag (nacht) begonnen. Dat is dan ook weer het voordeel van het niet drinken van alcohol. Na een nacht maté ijsthee en biologische rabarberlimonade is de nachtrust een stuk beter en de motivatie om gelijk actief te beginnen heel wat hoger.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Jeste

Bericht door Jeste »

Eveliene schreef:
Jeste schreef:Zoals al door anderen werd geschreven zou vrijwilligerswerk goed kunnen helpen. Het moet dan natuurlijk wel iets zijn wat je goed ligt, maar dan heb je dingen te doen en vanzelf contact met anderen mensen.
Dat doe jij ook erg goed Jeste. Ik heb gezien hoe blij Arlin was met je bezoekjes in het ziekenhuis, die deden haar erg goed.
Dankjewel.

Met werk had dat bezoek overigens niets te maken, want wij kennen elkaar persoonlijk, maar het is inderdaad wel zo dat mij vrijwilligerswerk in de transgenderzorg zit.
Inmiddels ga ik af en toe even bij haar thuis op bezoek en dan neem ik een versgekookte maaltijd mee, want dat kan ze wel gebruiken.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
LunaWeisse

Bericht door LunaWeisse »

Nog een tip van mij zou zijn om is door een natuurgebied te wandelen. Klinkt misschien saai alleen maar dat valt reuze mee. Juist op het moment dat je eigenlijk geen zin hebt om er uit te gaan in een down bui kan het enorm helpen als je jezelf er toe aan zet. Met een simpele verandering in levensstijl, slaapritme, voedingspatroon en actief dingetjes gaan doen kom je al heel ver, dus ben blij te lezen dat je dat al doet :D
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
pauline

Bericht door pauline »

Nog beter werkt het als de zon weer schijnt, de temperaturen weer stijgen.
Het is wetenschappelijk bewezen dat Vitamine D (dat het lichaam zelf aanmaakt als het blootgesteld word aan zonlicht) mensen vrolijker en toegankelijker maken, juist in die periode worden er dan ook meer vriendschappen gesloten invoel je jezelf ook beter.
Jeste

Bericht door Jeste »

pauline schreef:Nog beter werkt het als de zon weer schijnt, de temperaturen weer stijgen.
Het is wetenschappelijk bewezen dat Vitamine D (dat het lichaam zelf aanmaakt als het blootgesteld word aan zonlicht) mensen vrolijker en toegankelijker maken, juist in die periode worden er dan ook meer vriendschappen gesloten invoel je jezelf ook beter.
Dat heb ik nou niet. Mij humeur wordt juist beter bij duisternis. Afgelopen nacht nog genoten van een wandeling in het maanlicht.
Dat ik niet vrolijk wordt van zonnige zomerse dagen is dan wel weer weer goed voor de aanmaak van vitamine D in de winter, want winterse dagen houden mij niet tegen om lekker naar buiten te gaan, zelfs niet als de zon schijnt
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Jeste schreef:
pauline schreef:Nog beter werkt het als de zon weer schijnt, de temperaturen weer stijgen.
Dat heb ik nou niet. Mij humeur wordt juist beter bij duisternis. Afgelopen nacht nog genoten van een wandeling in het maanlicht.
Dat ik niet vrolijk wordt van zonnige zomerse dagen is dan wel weer weer goed voor de aanmaak van vitamine D in de winter, want winterse dagen houden mij niet tegen om lekker naar buiten te gaan, zelfs niet als de zon schijnt
Hoi Jetse,
Ik volg u hierin, idem bij mij ! De rust doet me meer goed bij maanlicht, dan de drukte bij zonlicht !

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
LunaWeisse

Bericht door LunaWeisse »

Grappig, mijn humeur gat er ook op vooruit in de avond, nacht of ochtend. Ik kan enorm genieten van schemerige, regenachtige boswandeling in de vroege ochtend, bij voorbeeld. Maar over het algemeen werk zonlicht beter. Denk dat wij dan eerder de uitzondering zijn. En ja, vitamine D is heel belangrijk! Een wandeling doet je sowieso wel goed, wanneer het dan ook is.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Het is trouwens niet dat men zich niet eenzaam kan voelen met veel mensen/zonlicht, om zich heen, integendeel !

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Maria_G

Bericht door Maria_G »

Transsexuality is not a big problem to find a job, friends or a partner.
But starting each sentence from small letter and using no spaces after "." or "," could be a real problem. Somebody could think that such person was not able to finish even a secondary school...