Dank wiggeltje, voor alle tips. Ik zal de aanbevolen middelen in mijn oren knopen, mocht de huidige aanpak toch niet slagen. Tot op heden gaat het goed, sneller dan ik überhaupt had verwacht, ik was op zichzelf sceptisch. Saw Palmetto gebruik ik zelf niet.wiggeltje schreef:
verdiep je anders op http://www.haarweb.nl die maken je goed en snel wegwijs. Mij mag je ook vragen.
Qua medicatie in het algemeen, ik heb nog maar net mijn verwijzing naar de VU, dus het is allemaal even afwachten. Er is nog zoveel om me mee bezig te houden in deze fase.
Borstgroei heb ik trouwens al een tijdje, spontaan ontstaan, geen idee hoe dat mogelijk is, het is nog bescheiden, maar het begint toch zichtbaar te worden, zelfs in wijde mannenhemden. En nee, ik drink nauwelijks alcohol, dus van bier kan het niet komen.
Zo ben ik de laatste vijf jaar ook spontaan de haren op mijn benen en armen ben verloren. Eens in de drie weken of zo moet ik een paar plekjes bijscheren, maar dat is het dan. Voor de rest mooi glad. Een vrouw heeft me al eens gezegd, dat ze jaloers was op mijn benen. Maar ja, de baardharen, daar gebeurt niks. Da's nou jammer.
Hoe dan ook, nog eens dank, en mocht ik vragen hebben, hoor je van me.