Beetje hardop denken zonder echt een punt
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Beetje hardop denken zonder echt een punt
Dank je wel 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
hX2eDVx3
Wat een megagave foto! Lekker androgyn ziet ze eruit zoEvaVanA schreef:@ Levendula: Bij het opruimen van mijn mannenkleding bleek ik meer dan 90 vlinderdassen te hebben. De laatste (nieuwe) exemplaren worden nu door een transman gedragen.
Elisabeth heeft nog wel twee vlinderdassen, maar die zijn voorgestrikt. Zo nu en dan gaat ze in drag
[ Afbeelding ]
-
Barbarella
Oh Jannet wat moet het zwaar geweests zijn om jaloers te zijn op de vrouw met wie je wilde trouwen.
Hardop denken kan gevaarlijk zijn ja maar alles wegstoppen ook.
Liefs
Levendula
Hardop denken kan gevaarlijk zijn ja maar alles wegstoppen ook.
Liefs
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Minne
Stropdassen vind ik op zich wel cool maar waar ik echt naar uitkijk zijn gilets! Mooie, goed passende gilets met mooie printjes, knoopjes, gekke kleuren..en dan boven een mooie blouse en dan waarschijnlijk wel een matchende das erbij. Dat vind ik echt heel mooi. Tuurlijk, als meisje kun je ook gilets dragen(doe ik ook wel)maar dat vind ik toch lang niet zo mooi, de borsten zitten in de weg en het silhouet past er niet bij.
Pakken vind ik sowieso erg mooi, het geeft meteen een soort..tsja, air, status, stoerheid ook wel. Meer dan een mooi jurkje, daar blijf je toch een vrouw in, een meisje.
Het enige dat ik wel jammer vind zijn de hakken, ik kan juist zo goed op hoge hakken lopen, haha!
Pakken vind ik sowieso erg mooi, het geeft meteen een soort..tsja, air, status, stoerheid ook wel. Meer dan een mooi jurkje, daar blijf je toch een vrouw in, een meisje.
Het enige dat ik wel jammer vind zijn de hakken, ik kan juist zo goed op hoge hakken lopen, haha!
-
Harro
hmm ik mis die hakken absoluut niet. haha
paste niet zo bij mijn stijl van lopen
paste niet zo bij mijn stijl van lopen
-
Jannet V
@Levendula.
Een beetje wel maar het werd pas echt heel moeilijk toen ze twee keer 9 maanden zwanger was en daarna borstvoeding mocht geven. Heel dubbel, blij en verschrikkelijk jaloers. Omdat zij moeder werd ... en ik niet!
Ik vraag me trouwens af hoe dat voor anderen is geweest.
Liefs Jannet
Een beetje wel maar het werd pas echt heel moeilijk toen ze twee keer 9 maanden zwanger was en daarna borstvoeding mocht geven. Heel dubbel, blij en verschrikkelijk jaloers. Omdat zij moeder werd ... en ik niet!
Ik vraag me trouwens af hoe dat voor anderen is geweest.
Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Jake
Ik heb ooit het pak van m'n oudere broer aangetrokken. Het stond echt geweldig
Normaal hou ik niet van bruiloften en vlucht soms naar de wc als de polonaise eraan komt, maar met een mooi pak sta ik voorin de rij!
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik herken dat wel, sommige activiteiten zouden een stuk aantrekkelijker zijn als je gewoon iets leuks aan zou durven trekken,
Irene