Angsten, Tom...?
Volgens mij denk je gewoon heel gezond en realistisch. Met jouw manier van denken kom je gewoon de juiste partner tegen.
Relaties & zo
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Relaties & zo
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
boytomlife
Oh ik ben overtuigd van mn voorkeur voor vrouwen. Maar of die vrouw een piemel of niet bezit, dat boeit me niet. Zo bedoelde ik het meer
Het is gewoon dat ik echt op vrouwelijke geuren val en het vrouwelijke uiterlijk. Maar ik kan er dus niet meer mee zitten als diegene niet geheel vrouwelijk is, of misschien zelfs niet. Als ik maar verliefd ben op diegene en diegene op mij.
Dankje voor je woorden Eva. Ik hoop maar dat het zo is... Want anders worden mn nare ideeën alleen maar bevestigd vrees ik
Dankje voor je woorden Eva. Ik hoop maar dat het zo is... Want anders worden mn nare ideeën alleen maar bevestigd vrees ik
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
mevrouwgriezel
Hoi Tom!!!boytomlife schreef:Hee allemaal,
Ik dacht eerst lesbisch te zijn, en heb dus alleen ervaring met vrouwen. Ik moet ook niks van het mannelijke hebben, behalve dus dat ik merk dat ik wel degelijk denk dat het aan me had moeten zitten. Die SRS voor transmannen vind ik veel te ingewikkeld, en aangezien ik weet dat en hoe ik kan liefhebben met het vrouwelijke aan mn lijf, denk ik dat ik zo ga blijven.
Feit blijft wel dat ik verder een man wil worden. Ik wil dus graag een liefje wat mij neemt voor wie ik ben, en voor wie het in de broek gebeuren niks uitmaakt. Ik wil niks van het mannelijke hebben, en ik heb het liefst dat zij dat ook niet heeft. Gek, want als dat meisje lesbisch 'moet' zijn volgens mijn bewoording, zou ze niet op mij vallen, aangezien ik een (pre-alles) transman ben. Mijn redenering is echter dat aangezien ik het mannelijke niet heb, niet (fatsoenlijk) kan krijgen, ik dus niet wil dat iemand naar iets verlangt wat ik niet bezit. Dat geeft mij het gevoel mismaakt te zijn, welk idee ik toch al bij me draag.
Ik was een piemelhater om het zo even te zeggen, maar dat is nu anders. Alhoewel, ik moet er nog niks van hebben. Ik val echt op vrouwen, maar mocht ik een man tegenkomen, of een transvrouw zonder SRS waar ik verliefd op word, dan doet het me er niks toe wat diegene in zn broek heeft.
Ik ben echter ontzettend bang dat ik nooit iemand zal vinden die ik niet af zal schrikken met mijn vrouwelijk deel tussen mn benen. Ik ben zo bang omdat de wereld een piemelliefhebberwereld lijkt, alsof dat ding per se nodig is. Toen ik lesbisch was vroeg men ook altijd of ik dat niet miste. Nee duh, je valt toch op een MENS toch niet op een vagina/piemel? Wat boeit dat nou weer? Aan homo's wordt ook niet (of nauwelijks) gevraagd of ze een vagina missen (maar ze worden wel uitgescholden idd). Het lijkt een obsessie van mij, penisnijd noemt een vriendin van me het. Het punt is ook dat ik dus geen speeltjes in bed wil MOETEN gebruiken. Experimenteren, sure, en zeker dat het vast meer zal kloppen in mijn hoofd. Maar als mijn lief dat per se wilt, wil ze dus een penis, die ik niet heb, en daarmee wordt bevestigd dat de wereld om penissen draait en ik niet goed genoeg ben.
Pff ik hoop dat iemand mijn angsten een beetje begrijpt?
In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite het te lezen
Tom
Ik kan me wel wat voorstellen bij jouw verhaal. Ik heb het een beetje andersom. Ik heb mijn hele leven al niks met vrouwen en vagina's.
Ik val totaal niet op vrouwen of travestieten of man naar vrouw transseksuelen.
Aan de andere kant zou ik dus WEL kunnen vallen op een vrouw naar man transseksueel. Dat die dan geen piemel heeft of wel maakt me niet zoveel uit.
Maar heel eerlijk gezegd liever nog een vrouw naar man trans zonder piem ondanks dat ik absoluut niets heb met vagina's.
Ik ben zelf niet zo gek op kunstmatig... of het nu een vagina of een piem betreft.
En een vagina is voor mij ook niet echt een vagina meer op het moment dat de rest man is. Het wordt voor mij dan eigenlijk gewoon een
geslachtsdeel.
Ik zie mijn eigen geslachtsdeel ook niet als iets primair mannelijks.
En ookal ben ik misschien best gek op piemels... een piemel op een Man naar Vrouw trans roept bij mij walging op terwijl een vagina bij
een vrouw naar man trans dat niet zozeer bij mij zou oproepen. Ik denk dat de betekenis erg belangrijk is.
Voor mij is het dus ook vooral belangrijk wat er gebeurt tussen iemands oren (innerlijk en uiterlijke presentatie/gedrag/genderrol) en vind het veel
minder belangrijk wat er dan tussen iemands benen gebeurt.
Best bijzonder om dat bij jezelf te ontdekken/constateren.
Ik denk dat dit niet alleen komt omdat ik toevallig transseksueel ben, maar dat er wel meer vrouwen zijn die heel goed op een vrouw naar
man transseksueel zouden kunnen vallen. Het gebeurt ook vaak dat vrouw naar man transseksuelen vriendinnetjes hebben.
Het hebben van een vagina of een piemel is gelukkig niet het belangrijkste in het leven... en verder is het gewoon experimenteren...
Het gebruik van een speeltje betekent niet direct dat jij tekort schiet.
Veel mensen gebruiken speeltjes...en doen dit niet "bij gebrek aan beter" maar gewoon omdat ze dat lekker en spannend vinden.
Laat je niet ontmoedigen. Sowieso vinden veel vrouwen doorgaans totaal andere dingen belangrijk in een relatie dan piemels!!
Groetjes
Mevrouw Griezel
-
Minne
Goh, Tom, wat doe je in mijn hoofd?! @_@ Haha, het is alsof ik m'n eigen gedachten lees! Ik heb ook niet veel met het hele penis gebeuren, heb 'm niet, heb 'm niet nodig, mis 'm niet, hoop dat mocht ik ooit een relatie krijg dat die ander 'm ook niet nodig heeft. Helemaaal geen zin om met speeltjes aan de gang te gaan. Misschien is het omdat ik redelijk aseksueel ben, maar die vagina zit me in elk geval niet in de weg, de penis..tsja, bepaalt dat of je man bent of niet? Vind ik niet. Maar of meisjes het daar ook mee eens zijn..ik denk dat als je een meisje ontmoet dat je echt heel erg leuk vind en jou gewoon als een jongen ziet, dat je ook wel samen plezier kunt hebben op de vrouwelijke manier, zonder piemel of vervangende dingen. Misschien dat het dan helpt dat je eerder dacht dat je lesbisch was, dat je ervaring hebt met hoe je op die manier plezier kunt beleven. Ik denk dat meisjes daar ook wel voor open kunnen staan en je tegelijkertijd toch echt als man zien. Hoop ik. 
-
boytomlife
Bedankt wederom voor jullie reacties
Fijn te horen dat mensen eigenlijk hetzelfde als ik denken, dat is eigenlijk wel een geruststelling. Al is het natuurlijk zo dat we allemaal min of meer in hetzelfde schuitje zitten. Ik hoop dat ook de 'gewone' mensen, lees: zonder genderidentiteitsstoornissen, zo kunnen denken. Ik weet dat ik nu geen partnermateriaal ben door mijn instabiliteit. Maar het zit gewoon in me om een lief leuk meisje naast me te hebben die ik tot mn prinsesje kan maken, haha! En eigenlijk he is alles wat tussen de benen zit maar een vreemd iets... En zeker bij ons omdat er dus niks van klopt.
Ik hoor graag jullie ervaringen/gedachtengangen hierover
Tom
Ik hoor graag jullie ervaringen/gedachtengangen hierover
Tom
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
YS62
Samenwonen heb ik nooit geambieerd ik wil graag zo onafhankelijk mogelijk blijven leven met alle 'uitdagingen' die dat met zich mee brengt en dat is zeker niet de makkelijkste keuze, maar ja zo zit ik nu eenmaal in elkaar ook nu nog als post ops. Een relatie aangaan (lees: samenwonen) dat wil ik dus echt niet aangezien ik teveel waarde hecht aan mijn 'rituelen' die zo mn s'ochtends en s'avonds plaats vinden. Vrijheid heeft zo zijn prijs, maar dat is niet anders als samenwonen niets is nl ideaal en je zult altijd ergens op zaken moeten inleveren.
Een vaste vriendin die wel zelfstandig woont die weet wat er bij komt kijken om de boel draaiende te houden en kan om gaan met de druk ja ,dat is wat ik zoek een klankbord een maatje die je kunt vertrouwen (wederzijds) intimiteit delen etc. Samen zaken doen en op zijn tijd samen zijn bij de een of ander dat zou zeker een toegevoegde waarde geven aan mijn leven en hopelijk ook vice versa.
Intimteit is vrees ik de drijfveer in het geheel dat is wat ik geleerd hebt om in mijzelf mijn gevoelige doch kwetsbare kant te openen en puur intiem zijn daar heb ik niemand voor nodig, maar die 'andere' intimiteit die arm om je heen als je bv in de keuken staat, een zoen zomaar spontaan, lekker tegen je 'lief'' aankruipen, er zijn talloze manieren om je genegenheid te tonen aan jouw 'lief'' die echt niets met het bed ed te maken hebben, maar die zo waardevol zijn tenminste zo voel ik dat.
Als lesbienne kom je wel eens leuke filmpjes tegen waar dan 2 vrouwen intiem zijn met elkaar en dat strelen, betasten, gebruik maken van je nieuwe zintuigen, met je vinger toppen je zenuwen over je lijf betasten etc etc er is zoveel meer dan gelijk naar zeg maar de 'glory' hole te gaan en daarmee de kous af. Ik zie dat echt als een van de zegeningen die ik kan doen en kan 'voelen' als transvrouw met dank aan de hormonen
Nu nog in de praktijk brengen .... zucht ...
Een vaste vriendin die wel zelfstandig woont die weet wat er bij komt kijken om de boel draaiende te houden en kan om gaan met de druk ja ,dat is wat ik zoek een klankbord een maatje die je kunt vertrouwen (wederzijds) intimiteit delen etc. Samen zaken doen en op zijn tijd samen zijn bij de een of ander dat zou zeker een toegevoegde waarde geven aan mijn leven en hopelijk ook vice versa.
Intimteit is vrees ik de drijfveer in het geheel dat is wat ik geleerd hebt om in mijzelf mijn gevoelige doch kwetsbare kant te openen en puur intiem zijn daar heb ik niemand voor nodig, maar die 'andere' intimiteit die arm om je heen als je bv in de keuken staat, een zoen zomaar spontaan, lekker tegen je 'lief'' aankruipen, er zijn talloze manieren om je genegenheid te tonen aan jouw 'lief'' die echt niets met het bed ed te maken hebben, maar die zo waardevol zijn tenminste zo voel ik dat.
Als lesbienne kom je wel eens leuke filmpjes tegen waar dan 2 vrouwen intiem zijn met elkaar en dat strelen, betasten, gebruik maken van je nieuwe zintuigen, met je vinger toppen je zenuwen over je lijf betasten etc etc er is zoveel meer dan gelijk naar zeg maar de 'glory' hole te gaan en daarmee de kous af. Ik zie dat echt als een van de zegeningen die ik kan doen en kan 'voelen' als transvrouw met dank aan de hormonen
Nu nog in de praktijk brengen .... zucht ...
-
Gwendolyn
Ys62, Wat een herkenbare en mooi geschreven persoonlijk verhaal. Ik kan mij daar ook in vinden. Het is echter mogelijk iets uit te sluiten wanneer je op het sterfbed ligt. Voor dat ene moment die ons allen ten dele zal zijn, is er hoop, de mogelijkheid dat je verrast wordt door het leven, hopelijk alleen in positieve zin. Intimiteit is er inderdaad in vele vormen. Dat kan zowel in een verhouding als het omgaan met anderen die niet met het noemer van verhouding / relatie vallen maar niet een minder persoonlijke / intieme band hebben.
Blijf open voor alles wat er nog komen kan, en leef in het nu, zoals het voor jou goed voelt. Je kan je gelukkig voelen juist doordat je het gevoel hebt je niet te hoeven conformeren aan welk ander ook. Persoonlijk zie ik een relatie aangaan niet als inleveren, maar een verrijking van beide zijden voor elk, een toegevoegde waarde. Als dat niet het geval is, heb ik daar dan persoonlijk wel vragen over. Eerst beleven en dan zien.
Ons zelf voelen, en in ieder geval niet het ongeluk voelen / beleven, dat is voor mij dan gelukkig zijn, en kan het leven alleen maar mooier worden.
Ieder haar / zijn beleving, of het met die van een ander overeenkomt of niet.
Liefs
Gwendolyn
Blijf open voor alles wat er nog komen kan, en leef in het nu, zoals het voor jou goed voelt. Je kan je gelukkig voelen juist doordat je het gevoel hebt je niet te hoeven conformeren aan welk ander ook. Persoonlijk zie ik een relatie aangaan niet als inleveren, maar een verrijking van beide zijden voor elk, een toegevoegde waarde. Als dat niet het geval is, heb ik daar dan persoonlijk wel vragen over. Eerst beleven en dan zien.
Ons zelf voelen, en in ieder geval niet het ongeluk voelen / beleven, dat is voor mij dan gelukkig zijn, en kan het leven alleen maar mooier worden.
Ieder haar / zijn beleving, of het met die van een ander overeenkomt of niet.
Liefs
Gwendolyn
-
YS62
Zo is het maar net Gwendolyn zo is het maar net.Gwendolyn schreef:Ys62, Wat een herkenbare en mooi geschreven persoonlijk verhaal. Ik kan mij daar ook in vinden.
Blijf open voor alles wat er nog komen kan, en leef in het nu, zoals het voor jou goed voelt. Je kan je gelukkig voelen juist doordat je het gevoel hebt je niet te hoeven conformeren aan welk ander ook.
Liefs
Gwendolyn