ongesteld enzo
-
Merel77
Re: ongesteld enzo
Ik heb het weer gehad en nee leuk is het niet, zeker niet, maar het is ook niet zo dat ik denk dat ik doodga ofzo.
-
KarenTS
volgens mij ben ik t ook weer geworden vandaag.....
-
FAtham
Heel veel sterkte aan de mannen die hier onder lijden. Ik had hier gelukkig(?) in mijn hele leven maar drie keer onder te lijden. Zelfs de binnenkant werkte niet mee om vrouwelijk te zijn haha. Het was wel vreselijk heftig want ik kon niet eens lopen van de pijn.
Kan me goed voorstellen dat het mentaal heel zwaar is, los van het fysieke, als je zo geconfronteerd word met je lijf.
Kan me goed voorstellen dat het mentaal heel zwaar is, los van het fysieke, als je zo geconfronteerd word met je lijf.
-
Lenwe
ik heb hetzelfde heel onnatuurlijk en wordt er erg unhappy van. Heb nu orgematril gekregen en die slik ik nu voor de 3de dag. Hopelijk hopepelt die menstruatie snel op!
-
Daniel
Lenwe, werkt het een beetje tot nu toe, of duurt dat een paar maanden. Ik heb het nu zelf ook, moet alleen nog wachten tot ik het mag innemen..
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
D4V1F
Hallo ,
Ik weet dat het heel erg vervelend is, maar je moet ermee dealen zolang je nog pre-t bent. Uiteindelijk is het het allemaal waard , ik ben ook nog pre-t en over 3 jaar ( hoop ik ) kan ik aan de t. Doorlekken is het ergste wat je kan overkomen in het openbaar! Dus ik raad je aan om de dikste maandverband te nemen zelfs op de 4/5 dag van je menstruatie. Ik gebruik die altijd en ben NOOIT doorgelekt
. Nouja , heel veel succes met alles eh!
Ik weet dat het heel erg vervelend is, maar je moet ermee dealen zolang je nog pre-t bent. Uiteindelijk is het het allemaal waard , ik ben ook nog pre-t en over 3 jaar ( hoop ik ) kan ik aan de t. Doorlekken is het ergste wat je kan overkomen in het openbaar! Dus ik raad je aan om de dikste maandverband te nemen zelfs op de 4/5 dag van je menstruatie. Ik gebruik die altijd en ben NOOIT doorgelekt
Prayers go up and blessings come down