dat zou ik niet doen. Gewoon het eerst laten uitleggen wat ze er in verwachten, kun je het nog aanpassen.thegirlinme schreef:Oh als ik dan aan de diagnostische fase begin druk ik gewoon op print en klaar
Ermm ok.. nee dus..Veronica schreef:Even kijken....... (diep nadenkenthegirlinme schreef:wat schrijf je in zo'n levens CV?
is dat anders dan je levensverhaal?)
Dus, mijn seksuele voorkeur, geaardheid, val ik op mannen, vrouwen, beide, op welke val ik het meest, heb je ooit sex gehad zo ja met welk geslacht, op welke leeftijd had je sex als je die had, heb je jezelf gemasturbeerd, zo ja wanneer, heb je familie, hoe hebben ze erop gereageerd.
Dat is het formulier in het notendop, daarna na 45 minuten wachten had ik een gesprek waar ik redelijk kort moest uitleggen hoe ik achterkwam, wat mijn gevoelens zijn enz.
Maargoed ik ben echt kortaf dus mijn levens verhaal past op een halve A4, alhoewel.... het kan langer worden, ik ben zelf een persoon die dat heel duidelijk in een gesprek kan uitleggen, maar op papier lukt dat haast niet.
Ik merk het wel, ze verwachten heus niet dat ik die levensverhaal nu op papier heb, 1 maand later wel, bij de 2de gesprek.
Een levens cv is een aantal pagina's waarin jij verteld wat je in je leven hebt meegemaakt. De meeste doen dit op hun eigen marnier, voor zo ver ik het weet doen de meeste een paar pagina's in chronologische volgorde. Sommige maken er een boekwerk van.
Of dat wat jij hier nu verteld er in wilt vertellen is helemaal aan jouw. Zelf heb ik dat niet gedaan. En die vragen betreft relaties, sex, geaardheid krijg je toch wel. Ook in de tests.
Maar goed, wacht gewoon af wat ze in het vu ervan verwachten, het kan altijd nog veranderen. Mocht je er een hekel aan hebben, ik heb gehoord dat diegene die het verzonnen heeft tevens mijn psycholoog is van buiten de vu