Bam! 2e keer HIIT gedaan. en nog 200 gram eraf.
vanavond worteltjessoep maken: http://www.ilovehealth.nl/recepten-2/wo ... en-gember/
Afval topic!
-
Ender
- Transgender
-
Anon20180311
Re: Afval topic!
Hoi mannen,
Gewoon gezond eten, veel bewegen, en
veel goeie seks en er vooral blijven in geloven; Ps. geboren als bio-vrouw mag je bmi iets hoger liggen, totaal niets mis mee.
Grtz Nick
Gewoon gezond eten, veel bewegen, en
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Mr.X
Haha, beetje een dooddoener, Nick. Want 'gewoon' gezond eten en bewegen is niet voor iedereen zo 'gewoon'. En ook de definitie van gezond e.d. verschilt ontzettend per persoon. Vandaar deze topic waar we hier specifiek op in gaan en concrete tips geven in plaats van algemeenheden. En sex zullen we het maar niet over hebbenGewoon gezond eten, veel bewegen, enveel goeie seks en er vooral blijven in geloven
Anywho, goed bezig, Ender! Voelt goed he, die HIIT?
-
Anon20190501
Het kan ook anders zenne, Veel eten is geen probleem, zolang je maar gezond beweegt...Nick schreef:Hoi mannen,
Gewoon gezond eten, veel bewegen,
Grtz Nick
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Anon20180311
hoi Mr.x,Mr.X schreef:Haha, beetje een dooddoener, Nick. Want 'gewoon' gezond eten en bewegen is niet voor iedereen zo 'gewoon'. En ook de definitie van gezond e.d. verschilt ontzettend per persoon. Vandaar deze topic waar we hier specifiek op in gaan en concrete tips geven in plaats van algemeenheden. En sex zullen we het maar niet over hebbenGewoon gezond eten, veel bewegen, enveel goeie seks en er vooral blijven in geloven
Dat ligt niet zo voor de hand voor iedere (vooral pre-alles) transman, lijkt me.
Anywho, goed bezig, Ender! Voelt goed he, die HIIT?
Ik verloor er wel 15kg door, voor mijn transformatie en val nog steeds af. Soms eet een mens iets teveel omdat hij of zij zich niet goed voelt in zijn/haar vel/ door medicatie ( in mijn geval o.a. de beiden). Als iemand zich goed voel in zijn/haar vel dan draag je zowiezo meer zorg voor je lichaam. Afvallen is niet eenvoudig en zeker niet als je, je niet goed voel in je lichaam ( kan er van meespreken). Maar zonder lichaam, ben je niets geen man, geen vrouw. Afvallen is net als roken/drinken, men rookt ook geen pakje van de eerste dag, maar stoppen na zoveel jaren en de gewoonte meer dan een pakje te roken, dat vraagt veel van je wilskracht. En waar een wil is, is een weg.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Anon20180311
Ps. en de beste "tip", eet alles wat je niet graag eet en laat alles wat je graag eet staan.
Grtz Nick
Grtz Nick
.
-
Nate_0
Tja... gewicht is super individueel. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Ik zou ook 'let een beetje op wat je eet, dat is gewoon genoeg' kunnen zeggen omdat dat is hoe het voor mij werkt... maar daarmee help ik niemand en het is zeker niet waar voor iedereen. De ene persoon snoept makkelijker (soms zelfs zonder het zelf door te hebben) en de ander heeft meer sport nodig om af te vallen en een derde moet juist op de porties letten.
Ik bedoel, er zijn immers ook mensen die moeite hebben met aankomen... dan kun je ook honderd keer roepen dat ze meer moeten eten maar wat niet gaat, gaat niet.
Als het allemaal echt zo simpel was voor iedereen hadden diëtisten niet bestaan en hadden de meeste mensen met obesitas wel anders gekozen.
Ik heb in ieder geval zwaar respect voor iedereen die aan het afvallen/bewegen/gezond eten is.
Ik bedoel, er zijn immers ook mensen die moeite hebben met aankomen... dan kun je ook honderd keer roepen dat ze meer moeten eten maar wat niet gaat, gaat niet.
Als het allemaal echt zo simpel was voor iedereen hadden diëtisten niet bestaan en hadden de meeste mensen met obesitas wel anders gekozen.
Ik heb in ieder geval zwaar respect voor iedereen die aan het afvallen/bewegen/gezond eten is.
meerdere zakken met zaagsel
-
Ender
- Transgender
ah ik baal dat ik nog niet al die oefeningen goed kan doen xD maar dat komt wel.. heb ook op de harde manier ondervonden dat je niet een uur nadat je een HIIT workout hebt gedaan, 30 min naar je werk moet fietsen. man wat werd ik beroerd onderweg xDMr.X schreef:Anywho, goed bezig, Ender! Voelt goed he, die HIIT?
Oh en seks zit er voor mij echt niet in xD
-
Mr.X
Dat klopt tot in zekere mate.Het kan ook anders zenne, Veel eten is geen probleem, zolang je maar gezond beweegt...
Maar weet wel dat een gezond gewicht behouden/afvallen iets van 3/4de voedsel, en maar 1/4 beweging is. Dit komt omdat het heel makkelijk is om teveel energie binnen te krijgen dan energie te verbranden met beweging. In ieder geval, voor de gemiddelde mens.
Als voorbeeld, chocolade! Iedereen vindt het heerlijk, en je eet toch echt wel makkelijk 50 gram van dat spul. 50 gram is 0.5 x ongeveer 500kcal = 250 calorieen. Om die 250 calorieen te verbranden moet je toch alweer 25 minuten hardlopen of bijna een uur wandelen (gemiddelde snelheid (10km/uur hardlopen of 5 km/uur wandelen), een vrouw van 70kg als voorbeeld genomen). En dat dus voor een klein choco reepje...Dus veel bewegen is zeker goed, maar het is heel makkelijk om meer te eten dan te bewegen, energy wise.
Oh oeps! Ja...misschien niet zo handig aan het begin, haha. Ik train meestal een half uur in de ochtend, en daarna fiets ik naar de uni, wat berg op is. Dat is soms inderdaad niet zo heel fijnheb ook op de harde manier ondervonden dat je niet een uur nadat je een HIIT workout hebt gedaan, 30 min naar je werk moet fietsen. man wat werd ik beroerd onderweg xD
Laatst gewijzigd door Mr.X op 07 mar 2017, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ender
- Transgender
ik zag het ook totaal niet aankomen, voelde me verder prima.
oh well, wise lesson for next time
oh en hoe wandel je 10 km per uur? lol dat haal ik echt niet hoor, ik heb meer 1 km per 10-15 min
oh well, wise lesson for next time
oh en hoe wandel je 10 km per uur? lol dat haal ik echt niet hoor, ik heb meer 1 km per 10-15 min