Sustanon lagere dosis

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Helenus
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 jul 2023, 16:53
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Sustanon lagere dosis

Bericht door Helenus »

Ik ben benieuwd of je Sustanon ook laag kan beginnen... Iemand daar ervaring mee, met b.v. halve dosis injecteren?
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Sustanon lagere dosis

Bericht door Alice »

Nee, je krijgt geen lage dosis door minder te injecteren daarmee verminder je alleen de tijdsduur werking Susranon.
Een lagere dosis kun je wel verkrijgen door bv. 1/2 hoeveelheid Sustanon aan te vullen met een hulpstof (arachideolie pindaolie) tot de oorspronkelijke volume .

Geen ervaring met Sustanon
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Matijs
Berichten: 843
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Sustanon lagere dosis

Bericht door Matijs »

Sustanon heeft inderdaad een tijdsduur dat begint met een piek (als het ingespoten wordt).
Maar goed, de endocrinoloog kan je waarschijnlijk het best met deze vraag helpen.
###
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Sustanon lagere dosis

Bericht door Jeste »

Alice schreef: 09 dec 2023, 23:08 aan te vullen met een hulpstof (arachideolie pindaolie) tot de oorspronkelijke volume .
Dat zal dan wel een medische hulpstof moeten zijn. Een medisch expert ben ik niet, maar het lijkt mij dat gewone plantaardige olie als hulpstof inspuiten een beetje ongezond kan zijn. Waarschijnlijk zal Alice dat ook wel zo bedoeld hebben, maar toch even deze aanvulling. Anders komen mensen misschien op een verkeerd idee.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.