Androgel smeren zakjes handen wassen HELUP

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
milokoldenhof
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 nov 2023, 13:40
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij die

Androgel smeren zakjes handen wassen HELUP

Bericht door milokoldenhof »

Oke dus hoi ben ik weer ik ben milo (16) en ik ga deze week starten met androgel zakjes 50mg en ik heb superveel vragen en heel weinig andwoorden dus wie weet kunnen de fellow androgel mensen hier mij een beetje helpen hieronder een lijstje met vragen
Beantwoord zoveel als jij je comfy bij voelt alvast bedankt :)

1 is 50 mg in een zakje per dag wel genoeg?
2 wat is het eerste wat je merkt?
3 hoe was je je handen zonder de kraan aan te raken?
4 is het normaal om het spannend te vinden?
5 hoe spreid je de gel uit? Met je handen of met iets anders?
6 waar kan je het het beste en makkelijkste smeren?

Alvast bedankt
Groetjes milo
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Androgel smeren zakjes handen wassen HELUP

Bericht door wolvster »

1. Als jouw endocrinoloog dat heeft gezegd zou ik me daar aan houden. Een teveel aan testosteron kan juist het tegenovergestelde effect hebben (bv borstvorming).
Bij de volgende bloedtest zal blijken of het genoeg is.

2. Ik merkte als eerste tintelingen in mijn kruis en dat ik heel veel ging zweten, meer dan normaal.

3. Als dat iets is waar je je druk om maakt zou je het met een doekje kunnen doen misschien. Of, afhankelijk van het type kraan, je elleboog gebruiken.

4. Ja dat is doodnormaal! Het is best een stap en je mag het gerust heel spannend vinden!

5. Ik doe het pompje op mijn schouders en smeer het dan uit met mijn handen over mijn bovenarmen.

6. Overal waar je ruimte hebt en het niet te harig is. Maar let op! Buikvet zorgt voor minder goede opname.

Ik smeerde zelf eerst op mijn bovenbenen, maar die zijn nu te harig, dus ik smeer nu op mijn schouders en bovenarmen.

Succes en geniet!