Een mooie heldere podcast over gevoelens en ervaringen die je vast al kent maar je omgeving vaak nog niet.
Gender De Podcast Psycholoog
-
-
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Gender De Podcast Psycholoog
Wauw dank je wel voor deze tip! Super duidelijk verwoord, zowel voor mezelf als voor iedereen die hier nog helemaal niks vanaf weet
Je zegt mij dat het eng is om te vliegen
want wat nou als ik val
Maar misschien land ik in mijn val
wel precies op de juiste plek
want wat nou als ik val
-
- Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun
Ja, mooie podcast. Vriendelijke stemmen ook, die goed , helder het begrip gender uitleggen.
-
Inderdaad. En wat ik vooral fijn vind: ze praten er heel nuchter over. Ze helemaal niet op het feit dat deze gevoelens best lastig kunnen zijn, maar als de normaalste zaak van de wereld. Ik kreeg een enorme boost in het gevoel dat ik helemaal niet raar ben ofzo. Ik ga deze binnenkort nog een keer luisteren, en zeker ook doorsturen als iemand ooit wil weten hoe het nou allemaal in elkaar zit
want wat nou als ik val
want wat nou als ik val
-
- Voornaamwoorden: Jeste
Voor het geval de link niet werkt, hier even een verwijzing naar de website die aan deze podcast verbonden is: https://www.depodcastpsycholoog.nl . Daar kom je de betreffende aflevering ook tegen, door even te scrollen.
Wellicht verwijst de link naar een app voor op de smartphone of tablet, terwijl ik dit op een PC aan het lezen ben. Misschien dat er daardoor meer mensen zijn waarbij de link niet werkt.
Maar nu heb ik de podcast evengoed gevonden, dus ga ik luisteren. Ook al ken ik het verhaal op zich wel; toch altijd weer interessant om over dit onderwerp te horen.
Wellicht verwijst de link naar een app voor op de smartphone of tablet, terwijl ik dit op een PC aan het lezen ben. Misschien dat er daardoor meer mensen zijn waarbij de link niet werkt.
Maar nu heb ik de podcast evengoed gevonden, dus ga ik luisteren. Ook al ken ik het verhaal op zich wel; toch altijd weer interessant om over dit onderwerp te horen.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
De link is naar de Apple Podcast app inderdaad. Dit is de directe link naar Spotify:
want wat nou als ik val
want wat nou als ik val