Afgelopen jaar in oktober voor de 4e keer naar Rhodos. We zaten ons af te vragen of het voor de zoveelste keer nog wat nieuws te beleven was. Of dat we misschien toch een ander eiland had moeten worden. We raakten daar in contact met een vrouw uit een andere groep die we ook vaker gezien hadden.
Deze vrouw was nieuw in deze groep en had het niet zo naar haar zin. De rest van de vakantie trok ze dus met ons op. Met zijn drieën op pad, geocachen dat is een soort schat zoeken maar dan met een gps. Mijn vrouw vond het eerst niet zo leuk, dus parkeerden we die op het strand ze is een echte zon aanbidster. Wij niet zo, dus gingen we met zijn tweeën op pad. Dat klikte erg goed, zo goed dat ik alles na 4 dagen al alles kon vertellen. Ook wat ik 50 jaar lang voor mijzelf had gehouden en mijn vrouw ook niet wist. Tot op de dag van heden snap ik dit nog steeds niet, maar ben haar wel heel erg dankbaar! Om een lang verhaal kort te maken. Zei werd onze gemeenschappelijke vriendin. Tot 5 weken na onze vakantie leefde ik op een roze wolk. We zouden zelf een keer een schat zoeken zonder mijn vrouw( die wist het ook niet) dat kon makkelijk want we waren toch alleen vrienden. Toen zei ik, om kracht bij te zetten dat er toch niet meer zou gebeuren dan alleen wandelen: Je moet me meer zien als je vriendin dan als je vriend maar daar moet je verder niet teveel achter zoeken.............
4 maanden later had ik mijn eerste gesprek in de VU.
Zomaar een opmerking niet teveel achterzoeken.....
-
Engel
-
Venka
Re: Zomaar een opmerking niet teveel achterzoeken.....
Niks achter zoeken is moeilijk voor veel mensen Engel maar ik begrijp wel hoe het is.Mijn schoonzus(voor mij is het gewoon mijn zusje) is dus met mijn broer en mijn zus heeft dus een vriend in Utrecht en zij gaat gewoon met hem op vakantie.Waarom zou een vakantie enkel voor echtparen zijn,nee ook een vriend en vriendin moeten dat kunnen.Het sleutel woord is vertrouwen in elkander,gaan vrienden(mannen) met elkaar op vakantie,geheid dat dat uitdraait op een seks vakantie en of ze getrouwd zijn of niet doet er niet toe.Mijn zus en ik zijn ook van plan zodra mijn leven wat rustiger is een weekend weg te gaan,shoppen in Londen/Barcalona.Maar voor mijn broer betekent dat er gewoon 2 dames weg gaan en ook daar is geen jaloezie.vertrouwen en duidelijkheid in elkaar is zo belangrijk in dit soort situatie,s.
-
jacqueline
Re: Zomaar een opmerking niet teveel achterzoeken.....
je zocht een schat....en je hebt er ook een gevonden....