Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over vrije artskeuze, geldt deze ook bij genderpsychologen? Als je je bijvoorbeeld helemaal niet op je gemak voelt bij een psycholoog of om een andere reden.
Heeft iemand daar toevallig ervaring mee, met het wisselen van psycholoog/instelling en zo ja, hoe ging dat?
(graag geen comments over dat dat onhandig is om te doen als je geen ervaring hebt, ik zoek ervaringsverhalen)
Groet,
Nathan
Vrije artskeuze bij Genderpsycholoog
-
- Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
-
- Voornaamwoorden: hij/hem
Re: Vrije artskeuze bij Genderpsycholoog
Als je naar een geheel andere kliniek gaat, dan moeten ze je dossier overdragen naar die kliniek.
Je zal echter wel weer in de wachtrij moeten aansluiten als je overstapt voor zover ik weet, je zal dus niet voorrang krijgen omdat je al 'in behandeling' bent bij je huidige kliniek.
Als je binnen de kliniek zelf wilt overstappen naar een andere psycholoog, dan kan je een verzoeken hiervoor indienen. Makkelijkste is denk ik dan om te bellen naar de receptie.
Je zal echter wel weer in de wachtrij moeten aansluiten als je overstapt voor zover ik weet, je zal dus niet voorrang krijgen omdat je al 'in behandeling' bent bij je huidige kliniek.
Als je binnen de kliniek zelf wilt overstappen naar een andere psycholoog, dan kan je een verzoeken hiervoor indienen. Makkelijkste is denk ik dan om te bellen naar de receptie.
2-12-21 Wacht PsyTrans
17-2-22 Intake PsyTrans
8-3-22 Start PsyTrans
22-6-22 Afronding PsyTrans
14-9-22 Endocrinoloog
27-9-22 Intake van Loenen
24-10-22 Sustanon
09-05-23 Nebido
18-09-23 Mastectomie
22+23-10-24 Consult Lubos & UKMP
17-2-22 Intake PsyTrans
8-3-22 Start PsyTrans
22-6-22 Afronding PsyTrans
14-9-22 Endocrinoloog
27-9-22 Intake van Loenen
24-10-22 Sustanon
09-05-23 Nebido
18-09-23 Mastectomie
22+23-10-24 Consult Lubos & UKMP
-
Re: Vrije artskeuze bij Genderpsycholoog
Zelf had ik met mijn diagnostisch psycholoog bij Psytrans helemaal geen klik, toen ik dit aangaf bij mijn regiebehandelaar hebben ze mij een andere behandelende psycholoog toegewezen 
Zover ik begrijp is de vrije arts keuze meer een vrij kliniek of praktijk keuze, wat eigenlijk niet echt werkt vanwege de gigantische wachttijden.

Zover ik begrijp is de vrije arts keuze meer een vrij kliniek of praktijk keuze, wat eigenlijk niet echt werkt vanwege de gigantische wachttijden.