Forumregels
Forum voor ervaringen met zorgverleners. Hou het netjes, en ter zake.
Verder: ongeremd ophemelen of afbranden is niet toegestaan.
LET OP: dit forum is vanwege het maatschappelijk belang openbaar. Let dus op met privégegevens. Wil je niet onder eigen naam posten, dan kan dat in overleg met het forumbeheer. We zullen je post dan anonimiseren.
Het is zover. Binnenkort komt mijn operatie bij Dr. Nijhuis van het Radboud. Ik ben benieuwd of er al meer mensen zijn die hiermee ervaring hebben en hoe jouw ervaring was.
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
Mvg, Mathilda.
"No amount of money ever bought a second of time."Howard Stark
Goedendag, gaat goed komen bij dr. Nijhuis, en alvast een fijn verblijf in het Radboud, is echt een 5 sterren hotel, ik heb ook mijn Vaginaplastiek gehad 25 okt jl. dus kan nu uit ervaring vertellen, succes groetjes Julia
Marije schreef:Tim is een vakman, hij heeft mijn borsten gedaan.
Mijn srs heb ik gehad bij Robert.
Het grootste verschil is dat Robert een g-spot maakt en iets waardoor je gemakkelijk vochtig wordt. Tim doet dat niet.
Daar gaar het mij dus om. Die g spot en het makkelijk vochtig worden. Begreep dat d'r kanhai ook zoiets had,ze noemden het vagina 3.0 . Ik wil natuurlijk Wel dat het allemaal naar behoren werkt, en niet dat ik iedere keer moet gaan lubriceren als het moment spontaan daar is.
Wil hier toch even op reageren. Het vochtig worden heeft niets te maken dat Kanhai een speciale techniek hanteert. Het vochtig worden komt puur uit de prostaat die blijft zitten na een srs. Ik heb mijn srs gehad in 2001 en alles werkt prima! Kanhai heeft zijn ervaringen ook opgedaan in het voormalig VU. Wat ik hier mee wil zeggen neem het niet zo letterlijk wat Kanhai kan doen met een vagina 3.0 mijn inziens is het een commercieel iets waar hij zich mee probeert te onderscheiden!!!
Hoi, ik heb inderdaad wel eens dames gesproken die een traditionele SRS hebben gehad en toch vochtig kunnen worden. Wat ik begreep daarvan is dat dit niet zozeer een regel is maar een (positieve) uitzondering.
Er wordt volop onderzoek naar gedaan hoe dit nu precies werkt, ook internationaal.
En... ook dames die worden geboren met een vagina worden niet vanzelfsprekend op het juiste moment vochtig.
Misschien is een andere, ook minder publieke plek, beter om deze discussie voort te zetten.
Sharoncher schreef: 02 dec 2024, 20:20
Wil hier toch even op reageren. Het vochtig worden heeft niets te maken dat Kanhai een speciale techniek hanteert. Het vochtig worden komt puur uit de prostaat die blijft zitten na een srs. Ik heb mijn srs gehad in 2001 en alles werkt prima! Kanhai heeft zijn ervaringen ook opgedaan in het voormalig VU. Wat ik hier mee wil zeggen neem het niet zo letterlijk wat Kanhai kan doen met een vagina 3.0 mijn inziens is het een commercieel iets waar hij zich mee probeert te onderscheiden!!!
Ik denk dat je hier het woord "ook" mist. Natuurlijk blijven de klieren die in de prostaat zitten door functioneren zolang ze niet verwijderd worden. Tot zover is jou stelling niet onwaar.
De. Kanhai doet echter ook wat anders waardoor ook de schede zichzelf van binnenuit in meer of mindere mate bevochtigd.
Wat hij precies doet is niet exact voor iedereen gelijk. Het scheppen van de voorwaarde door de extra voorziening geeft geen "garantie" op resultaat. Het kan sterk wisselen.
Het is meer dan "een commercieel verhaaltje" daarmee doe je m.i. geen recht aan de werkelijkheid.