Hoihoi.
Ik was kijken naar mogelijkheden borstvergroting en subsidies en regelingen.
Ten eerste: in aanmerking komen: als je uiteindelijk bij d'r. Kanhai geopereerd wil worden , wat is dan het stappenplan ?
Ten tweede : ik zie dat er subsidies zijn voor prothese, maar bij uitstek niet voor lipofollie, waar ik mijn voorkeur voor heb. Zie ik dit verkeerd of zie ik wat over het hoofd? Want hoe duur is een Lipofilling eigenlijk?
Zijn er hier dames met ervaringen van bovenstaande vraagstukken ?
Borstoperatie vergoeding en regelingen
-
Cait
-
Lena
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Borstoperatie vergoeding en regelingen
Ik kreeg tijdens het consult van Kanhai een paar formulieren die ik thuis kon invullen/ondertekenen. Die stuur je dan online op en ongeveer drie maanden later krijg je per post de goedkeuring van de subsidie. Helaas is de subsidie niet voor lipofilling, omdat dit niet ‘wetenschappelijk onderbouwd’ is of iets dergelijks. Ik weet niet zo goed waarom.
Kanhai heeft overigens een patiëntenstop, misschien niet als je alleen voor borstoperatie komt?
Kanhai heeft overigens een patiëntenstop, misschien niet als je alleen voor borstoperatie komt?
-
Cait
In eerste instantie ben ik sowieso enkel nog exploreren, maar sinds subsidie blijkbaar niet kan , om wat voor bedragen gaat het dan bij Lipofilling ?
-
Dawn
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Het huidige bedrag weet ik niet, ik schat nu zo een 5.500 -6.000 all in bij de Kanhai inclusief nachtje nablijven. Is het minder dan valt het nog iets mee