And the show goes on...
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
And the show goes on...
Irene
-
Jannet V
Re: And the show goes on...
We zullen ons ook hier schrap moeten zetten. Het gaat eerst erger worden voordat het weer beter wordt. Laten we dat met elkaar goed doen. Ook al zou dat gaan betekenen dat we weer even "ondergronds" moeten. Uiteindelijk krijgen we ons plekje wel.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
Terug gaan zal ik nooit en ik ben ook niet bereid mijn vrijheid op te geven.
Irene
-
Jannet V
We moeten ook niet terug in de kast maar meer even een low profile.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
Ik loop sowieso niet te koop met mijn trans-zijn. Ik doe er niet geheimzinnig over, maar ik zal het ook niet uit mezelf vertellen.
Irene
-
Jannet V
Ik loop er ook niet mee te koop maar ik ga een confrontatie op wat voor manier dan ook, niet uit de weg. Maar ik zoek het niet op, ik ga niet op de barricade staan als deze er nog niet was. Om een voorbeeld te geven. Ik ga niet Ajax!!! roepen en met hun vlag zwaaien in het vak van de Feyenoord supporters. (Ik heb trouwens helemaal niks met voetbal)
-
Mevr B
Ik maak me ook zorg.
Wij, de ouderen, overleven het wel, maar de hoeveel jongeren zal het kosten?
Wij, de ouderen, overleven het wel, maar de hoeveel jongeren zal het kosten?
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... 
-
Emma
- Beheerder
Ik loop er ook niet letterlijk mee te koop als in, ik loop niet met transvlaggen door de stad. Maar ik profileer me wel, meer dan ooit.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
-
Emma
- Beheerder
Duidelijk maken waar ik mee bezig ben, om te beginnen met de 45000 inwoners van mijn woonplaats. Zichtbaar een bijdrage leveren aan het regionale COC (wat in ieder geval bij de diverse overheden weer zichtbaar is). Af en toe me met de politiek bemoeien, door me verkiesbaar te stellen, ook al is het een vrij kansloze plaats op de lijst. Je trekt toch altijd weer meer aandacht omdat je anders bent dan veel cis mensen hoger op de lijst. En met landelijke campagnes heeft dat zin. Oh, en ook al word je niet gekozen, degenen die dat wel worden hebben je gezien en zullen ook eerder jouw kant van het verhaal bij hun inbreng betrekken.
Het is maar een klein olievlekje dat ik maak maar als er maar genoeg mensen mee in aanraking komen verspreidt het zich toch. En als ik niet de enige ben die een klein olievlekje maakt, worden we niet helemaal vergeten.
Want vergeten worden is het voorstadium van uitgewist zijn.
Het is maar een klein olievlekje dat ik maak maar als er maar genoeg mensen mee in aanraking komen verspreidt het zich toch. En als ik niet de enige ben die een klein olievlekje maakt, worden we niet helemaal vergeten.
Want vergeten worden is het voorstadium van uitgewist zijn.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]