contact 1 op 1 met andere transvrouw

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
daniella70
Voornaamwoorden: zij

contact 1 op 1 met andere transvrouw

Bericht door daniella70 »

goedendag
ik heb in het verleden al eens op deze form gezeten wat ik vergeten ben.
ik heb sinds 27 maart 2025 mijn operatie gehad van man naar vrouw :hbeat: :hbeat: :hbeat: ik ben 55 jaar woon begeleid heb autisme kom uit de jeh sekte en heb nu behoefte om contact te hebben met een andere transvrouw maar door wat er allemaal gebeurt is en mijn autisme is contact leggen en onderhouden heel heel moeilijk ook de communicatie is heel moeilijk (weet nooit wat ik moet vertellen of moet antwoorden) wie zou er een poging willen doen. ik ben al eens naar een beenkomst van het coc geweest maar dat was voor veel te druk ben dan dagen uit de running ik hoop dat mijn oproep mag blijven staan

gr
daniella70
daniella70

Re: contact 1 op 1 met andere transvrouw

daniella70 schreef: 15 mei 2025, 19:37 goedendag
ik heb in het verleden al eens op deze form gezeten wat ik vergeten ben.
ik heb sinds 27 maart 2025 mijn operatie gehad van man naar vrouw :hbeat: :hbeat: :hbeat: ik ben 55 jaar woon begeleid heb autisme kom uit de jeh sekte en heb nu behoefte om contact te hebben met een andere transvrouw maar door wat er allemaal gebeurt is en mijn autisme is contact leggen en onderhouden heel heel moeilijk ook de communicatie is heel moeilijk (weet nooit wat ik moet vertellen of moet antwoorden) wie zou er een poging willen doen. ik ben al eens naar een beenkomst van het coc geweest maar dat was voor veel te druk ben dan dagen uit de running
als je het leuk lijkt online contact te hebben stuur me dan een pb

gr
daniella70
Medea
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Medea »

Dag Daniella,
Gefeliciteerd met jouw operatie!
Ik wil best een poging doen om samen te kletsen, heb je liever contact via deze thread, of kan ik jou een privebericht sturen?

Groetjes,
Medea
daniella70

goede dag Medea

leuk dat je reageert via privé bericht is prima