Veteranen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Aris

Veteranen

Bericht door Aris »

gisterenavond ging het op de besloten veteranen Fb pagina ook over poetin en de anti homo wet.
Ik ben er dus op in gegaan over hoe ik ben en wat ik ben, zag dat er meerdere reageerden die meteen lieten blijken dat ze of homo, bi of lesbisch waren. Ondanks dat ik zelf Libanon veteraan ben, had ik het rare idee daar niet geaccepteerd te zullen worden , wat dus onzin is. kort om ik heb even een kort duidelijk stukje geschreven, en ben er op in gegaan. en zo als eigenlijk al te voorstellen was, de meeste hadden al zo,n idee en volgde me al tijdje op FB :) in positieve zin :) pffff misschien onbegrijpelijk maar voor mij een hele opluchting :) heerlijk heb er gisterenavond meteen een wijntje op gepakt :)
Wordt nu wel van me verwacht ( niet verplicht hoor ) dat ik volgende keer dan ook gewoon als vrouw kom.
Of in ieder geval zo als ik het graag wil, en dat wil ik dus heel graag :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Veteranen

Bericht door Eva »

En weer blijkt dus dat er vaak veel minder beren op je weg zijn dan je verwacht. Fijn, Aris :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Claire

Bericht door Claire »

Fijn als mensen begripvol reageren
ja de meeste angst zit toch wel is ons eigen hoofd.
Bij mij trouwens ook hoor :)
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Aris

Bericht door Aris »

inderdaad :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Venka

Bericht door Venka »

EvaVanA schreef:En weer blijkt dus dat er vaak veel minder beren op je weg zijn dan je verwacht. Fijn, Aris :)
dat is meestal zo,iedereen maakt zich vaak drukker dan nodig is,uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht.