Make-up voor man naar vrouw

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Veronica »

Silvia_P schreef:
Veronica schreef:Bij mij is het vaak zo dat na de middag mijn mascara grotendeels "verdwenen" is, erg irritant.

ik heb de pech dat ik met me handen /vingers op me gezicht kom , of bij me ogen zo dat me make-up strepen over me hoofd gaat. :cry:

Dat heb ik weer niet, maar wel zo dat ik in de ochten heel vaak zit te gapen en dan komen van die kleine traantjes en die verpesten de boel. :fpalm:
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Emma »

Veronica schreef:Bij mij is het vaak zo dat na de middag mijn mascara grotendeels "verdwenen" is, erg irritant.
Dan eens naar een nieuwe of een ander merk op zoek gaan... Duurder is lang niet altijd beter, maar vaak toch wel wat. Ik weet dat het een hele stap is, BTDT, maar in de "betere" winkels zoals Douglas, ICI paris of sommige DA winkels, en natuurlijk de Bijenkorf kunnen ze je wel adviseren. Het handigst is een winkel die zowel de goedkopere als de dure make-up verkoopt, dan loop je niet altijd met de mascara van €30 de deur uit.

Maar misschien heb je wel een goede maar is het spul gewoon een beetje verdroogd. Kan ook.

Oh, en afleren om in je ogen te wrijven :P
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Veronica »

Ik probeer altijd met de puntje van een zakdoek die traantjes wg te dippen, dat gapen heb in de laatste 6 a 7 jaar, ongeacht hoe ik slaap dat is zo'n beetje iets wat bij mij hoort ;)

Ik ben zelf van plan on een andere mascara te halen als de budget het toestaat, waarschijnlijk ga ik voor Rimmel, Maybelline of l'oreal, ik heb de mascara van mijn moeder een keer stiekem geprobeerd maar dat is van Chanel, dus nee bedankt veel te duur momenteel :D
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Emma »

Ja, budget snap ik... en bij de goedkopere zitten ook goede hoor :)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Veronica »

Klopt
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door LauraB »

Ik ben blij dat bijna alles wat ik op heb waterproof is. Na de drie best flinke huil buien door het gesprek met mijn moeder, is alles nog toonbaar. Allen een beetje rood onder mijn ogen van de irritatie.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Eva »

Toen ik vorig jaar plotseling tegen een groep mensen (rond de 300) moest (wilde) spreken naar aanleiding van het overlijden van mijn oudste vriend (ooit nog mijn baas) was ik ook wel erg blij met waterproof eyeliner. Simpel spul van Etos, overigens.
Die klojo (dat was hij vaak wel) was eigenlijk een van de weinigen die me begrepen; althans accepteerden zoals ik ik was en ben.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Veronica »

Tijdje terug zeikte ik over uitlopende mascara, dus nu waterproof gehaald.

Dat uitloop probleem is weg, maar aan het einde van de dag moet het weer weg en dat gaat moeilijk, zo'n 80% gaat weg maar of het ligt aan mij of blijft er alsnog wat over op mijn wimpers.

Ik ga niet boenen, want dat gaat mis maar het wil niet anders weg, ik had een oog make-up remover van Douglas gebruikt voor waterproof make-up, maar omdat die niet beter is dan de veel goedkopere oog make-up remover voor waterproof make-up van kruidvat, gebruik ik die nu.(beide zijn trouwens op olie basis)

Dus iemand tips om echt alles weg te halen zonder boenen of andere nadelen of kunnen die paar restjes wel blijven zitten?
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Emma »

Ik gebruik op het moment de Biocils anti-chute van Biotherm, maar die is eigenlijk veel te duur. Werkt wel goed...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Venka »

Veronica schreef:
Dus iemand tips om echt alles weg te halen zonder boenen of andere nadelen of kunnen die paar restjes wel blijven zitten?
Ik haal mijn mascara eigenlijk nooit weg, ik vind het wel mooi om mijn wimpers zwart te houden. Met niet watervaste mascara heb je zo weg als je gaat douchen en dan een make up doekje er langs en weg is het en wat blijft zitten blijft zitten.