Make-up voor man naar vrouw

Make-up, kleding, en zo voort
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Venka »

Als je zorgt voor meer berichten dan heb je toegang tot het verborgen forum dan kun je de foto's wel evt posten.
Eline
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2013, 22:53
Gender: Transgender

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Eline »

Ik werk eraan :)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Fay »

Vraag me af of jullie ook een beetje letten op diervriendelijkheid, heb zojuist weer een verschrikkelijk filmpje gezien mbt make up en testen op dieren

Bewustwording

Fay
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Emma »

Fay schreef:Vraag me af of jullie ook een beetje letten op diervriendelijkheid, heb zojuist weer een verschrikkelijk filmpje gezien mbt make up en testen op dieren

Bewustwording

Fay
In nederland verkochte make-up mag al meer dan 15 jaar niet meer op dieren getest worden en sinds dit jaar geldt dat ook voor de grondstoffen waar die make-up van gemaakt is. Dus tenzij je de make-up zelf uit China importeert zit je redelijk goed.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Fay »

Ben iets kritischer, vertrouw niet alles zomaar, dus bij deze als extra:

http://naoki.nl/nederlandse-dierproefvr ... ica-lijst/" target="_blank

Fay
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Veronica »

Hiervoor deed ik altijd het volgende, mascara verwijderen met een wattenschijfje met kruidvat make-up remover (voor waterproof make-up) en dan gezicht met doodnormaal zeep wassen, sinds 2 weken gestopt met zeep wassen en alleen met warm water spoelen.

Nu het probleem, sinds beging december heb ik een andere mascara, een Max Factor 2000 Calorie waterproof, hiervoor had ik een normale Etos mascara maar daar kreeg ik jeuk van en het liep uit, met deze was alles oké tot 1.5 week terug.

Ik doe de mascara erop zoals altijd, en meestal in de middag eerst jeuk en dan rode tranende ogen, zwaar irritant en pijnlijk.

De vraag is, weet iemand een goede mascara waar je geen tranende ogen van zou moeten krijgen?
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Make-up voor man naar vrouw

Bericht door Venka »

Veronica schreef:weet iemand een goede mascara waar je geen tranende ogen van zou moeten krijgen?
Ik heb dat ook wel eens maar dan steek ik de borstel in mijn oog :o :lol: Ik heb er ook wel eens last van maar dat tranen is van korte duur met met maybelline one by one en volume express heb ik nergens last van en is dus ook mijn favoriete mascara en gebruik ik dagelijks.