Hallo,
Op facebook is het idee ontstaan om in juni weer een grote meeting te houden.
Deze keer is het niet een FtM meeting, maar is iedereen uitgenodigd.
De datum is nog niet gekozen en ook de plaats is nog niet beslist.
Mocht je het leuk vinden om mee te gaan, laat dan iets weten.
Meeting
-
Anthony
-
Jannet V
Re: Meeting
Ik ga mijn uiterste best doen want het lijkt me heel erg leuk. Maar het weekend van 14-15-16 kan ik echt niet. Voor de rest probeer ik het in te plannen.
Jannet
Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Duckarmy
Het lijk me beter dit pas te zetten als je al een locatie hebt + een vaste datum Op veel forum mogen er pas events worden geplaatst als er een locatie datum en tijdstip is
-
Nathan90
Op dit forum is dat naar mijn weten niet zo. 
En nu kunnen mensen die niet op de FB zitten maar wel op het forum en meewillen ook hun zegje doen.
En nu kunnen mensen die niet op de FB zitten maar wel op het forum en meewillen ook hun zegje doen.
-
Kilian
als het uit komt ben ik erbij !
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Anon20180501
Behoudens 'smoesjes'
zie ik het wel zitten.
Een suggestie;
Onlangs hadden we een kleine meeting in Tilburg maar hoewel het echt 'mijn stad' is mist het iets, namelijk; een mooie locatie waar je gezellig kan borrelen in een mooie omgeving die je verbeelding blijft prikkelen. Tegen gebouwen, autos en passanten aankijken is leuk maar gaat al snel vervelen. (ik bedoel dus niet 'aan elkaar'
) Een locatie aan het water (rivier, gracht of binnenhaven) waar-op/in veel beweging is bijvoorbeeld zo'n locatie waar je je niet snel zal vervelen. Maar zo zijn er natuurlijk wel meer te verzinnen.
Liefs Daniéla
Een suggestie;
Onlangs hadden we een kleine meeting in Tilburg maar hoewel het echt 'mijn stad' is mist het iets, namelijk; een mooie locatie waar je gezellig kan borrelen in een mooie omgeving die je verbeelding blijft prikkelen. Tegen gebouwen, autos en passanten aankijken is leuk maar gaat al snel vervelen. (ik bedoel dus niet 'aan elkaar'
Liefs Daniéla
-
boytomlife
Mij lijkt het dus ook leuk! Ik kan echt nooit op zaterdagen, en verder zit ik met het afsluiten van mn master, en misschien extra werken, en mn verjaardag nog eens vieren. Geen idee nog dus alles behalve zaterdagen, anders kan ik niet 
Locatie? We komen uit het hele land verspreid dus laten we iets centraals proberen als weer Utrecht, of mij part idd Leiden, wat op Facebook rondging. Ik vind zuidelijker prima, kom van Roosendaal omgeving.
Locatie? We komen uit het hele land verspreid dus laten we iets centraals proberen als weer Utrecht, of mij part idd Leiden, wat op Facebook rondging. Ik vind zuidelijker prima, kom van Roosendaal omgeving.
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Gabriël
Utrecht of Leiden vind ik beide prima, maar als het zuidelijker wordt dan dat moet ik helaas afhaken, dat is mij te ver reizen. (mijn rug/lichaam trekt dat niet)
-
EdwinJulian
Utrecht of Leiden is goed te doen voor mij. Een idee voor Leiden, misschien een vaart door de grachten ofzo?
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina