eerste keer sex

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
anja

eerste keer sex

Bericht door anja »

Al een tijdje ga ik uit met een hele lieve jongen/man, Hij is echt heel lief voor mij en weet ook wie ik ben en hoe ik mij geworden ben. We gaan nu een paar maanden uit en doen steeds meer samen. Afgelopen weekeind hebben we voor het eerst samen geslapen, geen sex nog maar wel dicht tegen elkaar aan. Ik ben eigenlijk doods benauwd voor de eerste keer. Ik weet niet hoe het zal voelen wanneer er iets in mij zal worden geduwd, zal het pijn doen? Of glijd hij er zo in? Ik heb nooit geprobeerd om zelf iets in mij te steken, geen speeltjes of zo, heb ik geen gevoel bij. Wel weet ik dat ik altijd glijmiddel zal moeten gebruiken omdat ik zelf niet nat zal worden zoals een normale vrouw, maar ook met een vrouw kan ik geen vergelijk maken omdat ik dat nooit heb gedaan.

Ik geloof wel dat hij rekening met mij houd, anders was hij er het weekeind wel voor gegaan, maar hij is gewoon lief voor mij geweest. We hebben liggen zoenen en knuffelen, ik werd er warm van. Ik weet dat de dag gaat komen dat het zal gebeuren, maar ik stel het liefst uit.

Eerst een man in vertrouwen nemen was alweer een stap, nu we samen in een bed hebben gelegen zal de volgende stap op een dag komen. Mijn gevoel zegt het voor mij uit te schuiven, maar zal hij daar op blijven wachten? Hij is echt heel lief.

Wie heeft er ervaring mee?
Venka

Re: eerste keer sex

Bericht door Venka »

anja schreef: Ik weet niet hoe het zal voelen wanneer er iets in mij zal worden geduwd, zal het pijn doen? Of glijd hij er zo in? Ik heb nooit geprobeerd om zelf iets in mij te steken, geen speeltjes of zo, heb ik geen gevoel bij. Wel weet ik dat ik altijd glijmiddel zal moeten gebruiken omdat ik zelf niet nat zal worden zoals een normale vrouw, maar ook met een vrouw kan ik geen vergelijk maken omdat ik dat nooit heb gedaan.

Wie heeft er ervaring mee?
euhm als jij een geslacht verandering hebt ondergaan dan moet jij toch dilateren :o
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hai Anja,

Duidelijk een vraag voor post-ups maar wat die ook zullen zeggen hierover, zenuwachtig voor de eerste keer zal ik toch blijven.
En dat met mijn geschiedenis... :)

Het belangrijkste is denk ik dat je partner de eerste keer niet als een wildebeest tekeer gaat maar volgens mij hoef jij je nergens
zorgen over te maken omdat je partner zich tot nu toe altijd zeer charmant heeft gedragen.

O ja, "vergeet niet te genieten". ;)

Liefs Daniéla
anja

Bericht door anja »

Aafke schreef:
euhm als jij een geslacht verandering hebt ondergaan dan moet jij toch dilateren :o[/quote]

Klopt alleen komen er nu gevoelens bij, dat is iets heel anders. Ik wil er wel van gaan genieten, zal er wel aan toe zijn als het ogenblik komt.