Vanmiddag was het zulk mooi weer dat ik even naar buiten moest. Bovendien heb ik net de nieuwe h&m gids binnen en er stond een leuk zwart rokje in wat ik graag wilde passen, kortom een middagje zonnend en shoppend de stad in. Op een enkele nare opmerking na, een hele fijne middag.
Toen ik terug kwam, zag ik al de fiets van mijn huisgenote buiten staan. Dat is tot noch toe nooit een "probleem" geweest, maar vandaag dus wel. Ik liep de trap op, langs haar kamer, en hoor oppeens: "Hé, wat heb jij nou aan?" Ik lach wat en mompel iets onverstaanbaars. "Heb je een feestje gehad of zo?" Vroeg ze. Ik antwoorde "Nee, 't is een dingetje." Ja wat een coming out ik weet t
Ik verging inmiddels van de honger, dus heb lekker voor mezelf gekookt en gegeten onder het genot van de laatste aflevering van Elementary.
Voorlopig zit ik weer even alleen thuis, maar ik neem me bij deze voor om mijn afkeer voor moeilijke gesprekken even achter me te laten en -wanneer ik haar weer zie- even uit te leggen waarom ze haar huisgenoot verkleed als een meisje langs heeft zien lopen. En bij deze een stok achter de deur voor mezelf.