Beste lezers,
ik heb een aantal vraagjes over de orgematril.
Ik slik deze nu vandaag voor de 3de dag en ik heb daarbij verschillende klachten zoals,
- hoofdpijn
- neerslachtige stemming
- duizelig
- misselijkheid
is dit normaal en hoort dit erbij of moet ik hiervoor even het Vu bellen?
Ik ervaar dit echt als niet prettig en het onderdrukt me in me dagenlijkse bezigheden.
Aan de andere kant heb ik zoiets ik weet waar ik het voordoe.
Beetje een dubbel gevoel.
Hopelijk kunnen jullie me helpen
groetjes
Lenwe
Orgametril
-
Harro
Re: Orgametril
Hey Lenwe,
Ik zou ff in de gaten houden of je klachten erger worden of dat je lichaam er gewoon even aan moet wennen. Bij twijfel gewoon even bellen wat je er mee moet, vinden ze vast niet erg
Zelf heb ik geen enkele last gehad van de Orgametril, het enige was een grotere eetlust/onverzadigbaar gevoel. Geen idee of dat echt een bijwerking is, maar ik heb het wel sinds ik ermee begonnen ben.
Ik zou ff in de gaten houden of je klachten erger worden of dat je lichaam er gewoon even aan moet wennen. Bij twijfel gewoon even bellen wat je er mee moet, vinden ze vast niet erg
Zelf heb ik geen enkele last gehad van de Orgametril, het enige was een grotere eetlust/onverzadigbaar gevoel. Geen idee of dat echt een bijwerking is, maar ik heb het wel sinds ik ermee begonnen ben.
-
boytomlife
Hee Lenwe,
Ik had ongeveer anderhalve week/twee weken last van wat jij nu zegt. Je lichaam komt in een soort overgang, dus je krijgt ook die klachten erbij. Als het goed is, is je lichaam na ongeveer een 'cyclus' wel gewend, en zou je meer balans moeten vinden in die pijntjes en emoties.
Hopelijk werkt het voor jou ook straks goed!
Groetjes
Tom
Ik had ongeveer anderhalve week/twee weken last van wat jij nu zegt. Je lichaam komt in een soort overgang, dus je krijgt ook die klachten erbij. Als het goed is, is je lichaam na ongeveer een 'cyclus' wel gewend, en zou je meer balans moeten vinden in die pijntjes en emoties.
Hopelijk werkt het voor jou ook straks goed!
Groetjes
Tom
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Lenwe
dankjewel voor de reacties.
merk ook dat ik nu al lichte baardgroei krijg maar kan me dit haast niet voor stellen. *te mooi om waar te zijn*
merk ook dat ik nu al lichte baardgroei krijg maar kan me dit haast niet voor stellen. *te mooi om waar te zijn*
-
Daniel
Lenwe, ik heb hetzelfde. Net twee weken aan de Orgametril en ik heb nu vette koppijn die eerst een beetje was alsof ik te weinig had gedronken, maar nu wordt het steeds erger. Verder had ik het vandaag heel warm soms, en ging ik ineens vet veel zweten. (Maar als ik het zo lees ligt dat aan de "overgang")
We can do it =D
We can do it =D
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Lenwe
Zeker Daniel,
bereid je voor kheb afgelopen week migraine gehad geen pretje!
Gaat gelukkig nu alweer wat beter.
en met jou"?
bereid je voor kheb afgelopen week migraine gehad geen pretje!
Gaat gelukkig nu alweer wat beter.
en met jou"?
-
Jake
Had je een soort opvliegers? Die had ik ook van de testoDaniel schreef:Lenwe, ik heb hetzelfde. Net twee weken aan de Orgametril en ik heb nu vette koppijn die eerst een beetje was alsof ik te weinig had gedronken, maar nu wordt het steeds erger. Verder had ik het vandaag heel warm soms, en ging ik ineens vet veel zweten. (Maar als ik het zo lees ligt dat aan de "overgang")
We can do it =D
-
Lenwe
haha Jake ja das wel minder ja!
nee dat heb ik gelukkig niet. Heb nu wel soms et idee dat ik die maandelijkse prut weer moet krijgen maar besef dan dat het helemaal niet kan :p.
nee dat heb ik gelukkig niet. Heb nu wel soms et idee dat ik die maandelijkse prut weer moet krijgen maar besef dan dat het helemaal niet kan :p.
-
Mossel92
Misschien een hele stome vraag mannen
Ik zou wat meer willen weten over orgametril. Iemand die zou willen uitleggen?
Ik zou wat meer willen weten over orgametril. Iemand die zou willen uitleggen?
Dont be ashamed, Just be yourself
-
Mr.X
Ik zou ook graag meer over orgametril willen weten. Kunnen mensen die al met T begonnen zijn dit nemen? Het klinkt nogal raar om een (vorm van) progesterone te nemen terwijl je ook testosterone neemt.