Betekenis achter dromen
-
Veronique
Betekenis achter dromen
Ik geloof dat dromen een communicatie middel zijnvan je onderbewustzijn. Vaak heb ik ook zeer aparte dromen, die altijd uit te leggen zijn via droom woordenboeken op internet. Toevallig had ik gister een droom die weer eens erg toevallig was. Ik droomde dat ik geopereerd werd en ik werd buiten bewustzijn gebracht door een prik. Nu staat er dus dat zo'n droom kan betekenen dat je iets van jezelf moet los laten, en dat is toevallig aangezien ik daar net mee bezig ben. Maar wat ik dan los moet laten.. tja. Ik zie mijn dromen altijd glashelder en herinner ze altijd tot het kleinste detail. Geloof jij in een betekenis achter dromen? Of mischien ben je al een prof in Lucide dromen?
-
Fay
Re: Betekenis achter dromen
Droomde vannacht dat een buurman de deur binnen kwam wandelen terwijl ik me stond op te tutten,en ik keihard tegen de deur moest duwen om hem buiten te houden,angst dus, tijd om omgeving wat meer te gaan inlichten was mijn conclusie 
Vicky
Vicky
-
Freetouch
Ik wou dat ik al mijn dromen kon herinneren... maar dat gebeurt zelden.,,
maar ik weet wel dat ik heel veel droom over mijn toekomst als vrouw zijnde... en dat blijft maar terug komen.
1 van die dromen was wel heel specifiek, en zo echt... jammer toen ik wakker werd en alles weer het oude bleek te zijn...
maar ik weet wel dat ik heel veel droom over mijn toekomst als vrouw zijnde... en dat blijft maar terug komen.
1 van die dromen was wel heel specifiek, en zo echt... jammer toen ik wakker werd en alles weer het oude bleek te zijn...
“good enough”
-
Ilse
ohoh wat komt dit allemaal bekend voor en inderdaad jammer dat we weer wakker werden
voor mijn gevoel vertellen en verwerken de dromen heel veel van wat er allemaal wel niet in je koppie rondgaat
voor mijn gevoel vertellen en verwerken de dromen heel veel van wat er allemaal wel niet in je koppie rondgaat
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Amber-B
Ik droom niet, ik leef een levendige fantasie 
Some girls have a penis...some boys don't.
-
intrans
Als ik heel lang met iets in m'n hoofd zit ga ik altijd over datgene dromen. Ik denk dat het een soort verlangen is van wat je wilt en daar dan over droomt of hoe je op dat moment over bepaalde dingen denkt.
-
Veronique
Een ding is me zeer duidelijk, eten beinvloed mijn dromen enorm. 2 x deze week in de avond wat gegeten en zeer sterke dromen gehad. De laatste keer heb ik er zo'n 5+ gehad op een avond. Droom over een game, een erotische droom, eentje over een overleden famillielid, een droom over genotsmiddelen en een nog een dat ik door een muur een radio aan het afstellen was en vervolgens moest rennen omdat er iemand achter me aan kwam.
Volgens mij waren het er zelfs nog meer.
Kaas schijnt dromen sterk te beinvloeden. Helaas zijn mijn heldere dromen nog net niet lucide... dat is een stap die ik nog moet maken.
Kaas schijnt dromen sterk te beinvloeden. Helaas zijn mijn heldere dromen nog net niet lucide... dat is een stap die ik nog moet maken.
-
Fay
elke voeding beivloed je dromen, je slaappatroon trouwens ook, eet maar eens een gekruid biefstukkie op de late avond
Vicky
Vicky
-
Freetouch
Ik zou zeggen na achten niets meer eten of snacken... niet dat je niet moet dromen, maar denk eens aan je lichaam,,, alles wat je na achten eet verbrand je niet meer en gaat op je heupen, en kont zitten...
“good enough”
-
Venka
lol goed toch,ik vind een dikke kont heerlijk en vind ik echt vrouwelijk.Sinds ik met hormonen ben begonnen heeft er idd veel vet zich afgezet op mijn billen,heupen,boven benen en knieën.Helaas ook op mijn buik en dat is minder.Ik heb tegenwoordig met sommige broek modellen moeite om ze over mijn boven benen te krijgen en dat is zo fijn,echt een vrouwen probleemthegirlinme schreef:Ik zou zeggen na achten niets meer eten of snacken... niet dat je niet moet dromen, maar denk eens aan je lichaam,,, alles wat je na achten eet verbrand je niet meer en gaat op je heupen, en kont zitten...