Zwembinder

Nieuwsberichten
Holden

Zwembinder

Bericht door Holden »

hey mannen, heeft een van jullie ervaring met de zwemtop van Danae? Ik ben van plan om daar eentje van te bestellen maar wou ff weten of ze wel goed zijn. Als iemand er toevallig eentje heeft liggen die niet gebruikt wordt dan ben ik ook wel geinteresseerd in het over-kopen daarvan. Ik hoor het wel :-).
Nathan90

Re: Zwembinder

Bericht door Nathan90 »

Als niemand ervaring heeft, kijk of je contact kan krijgen met JJFanshawe (Jonathan) op Youtube. Hij heeft er gebruik van gemaakt voor z'n operatie.
Holden

Bericht door Holden »

Ik heb 'm ff een mail gestuurd (een paar vriendinnen van me kennen 'm). Zal wel niet lang duren voordat ik wat hoor. Bedankt :-).
Mike

Bericht door Mike »

Holden, ik ben wel benieuwd als jij er ervaring mee hebt wat jouw ervaring ermee zal worden. Zou je dat tegen die tijd willen vertellen?
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Zat gisteren toevallig een filmpje op Youtube te kijken van één van de gasten die ik volg. Hij vertelde dat hij voor zijn operatie in principe gewoon een binder droeg, deze was misschien iets strakker dan zijn dagelijkse binder. En dan daarover droeg hij een hemd (zo'n tanktop hemd ding, singlet, hoe dat ook heet xD met van die dunne bandjes in ieder geval) en omdat je de binder dan natuurlijk hier en daar kan zien 'vouwde' hij deze dubbel zegmaar.

Oké is dat logisch? xD

De schouderband van de binder dubbelvouwen zegmaar, zodat hij onder de schouderband van het shirt past. En onder de oksel enzo ook dubbel vouwen. Hij heeft het lang en hele zomer lang zo gedaan zonder enig commentaar of problemen. Dat gezegt zou je ook een gewone tanktop kunnen dragen, dan hoef je ook niet te vouwen.
Holden

Bericht door Holden »

Ik heb besloten geen zwembinder te kopen omdat ik 'm toch wel te duur vind voor die enkele keren dat ik 'm ga gebruiken. Ga dus gewoon met een van m'n oudere binders met een wetshirt erover - zal ongeveer hetzelfde doen. Die binder gaat toch na de vakantie de prullenbak in dus over het zout water maak ik me dan ook geen zorgen.