Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door Holden »

Ik ga deze zomer ook voor het eerst als mezelf op vakantie. Ik ben gelukkig 2 maanden aan de testo dus ben langzamerhand wel aant veranderen maar zal tegen die tijd waarschijnlijk nog steeds niet altijd 'meneer' zijn. Op t strand zal ik gewoon een zwembinder van danae aan doen (of een normale binder en surfshirt). Echte strand vakantie gaat het niet worden meer hiken eigenlijk. M'n vriendin en ik hadden express de meer homo-onvriendelijke bestemmingen weggestreept uit onze lijst van potentieele vakantiebestemmingen dit jaar voor als ik toch niet genoeg op een man lijk.
Gebruikersavatar
Kilian
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 okt 2012, 19:02
Gender: Man
Locatie: kapel-avezaath

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door Kilian »

ik ga deze vakantie ook voor t eerst als mezelf. houd niet zo van zwemmen dus das geen probleem, gewoon binder aan met shirt op t strand.
alleen kijk ik op tegen het douchen (camping, dus een toillet gebouw ding) maar hopelijk gaat dat goed komen :)
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door Engel »

La-Clau schreef:Engel,
Ik vind dit een heel goed onderwerp! Aangezien ieder echter weer anders in elkaar zit kan ik alleen mijn eigen ervaring geven. Het eerste wat mij opvalt in jouw tekst is "om 14 dagen weer 100% als man te moeten leven." Dan vraag ik mij af, waarom moet dat en van wie moet dat? Claudia
Hoi Claudia,
Dank voor het compliment. Het moet van niemand misschien wilde ik juist wel het tegendeel bewijzen dus dat ik het niet meer kon. Verbaas me gewoon over de snelheid waar mee alles nu gaat. Dat te bedenken dat ik pas afgelopen december voor het eerst er over ging praten. En nu al is het veel meer dan praten gelukkig.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
Anne1957
Berichten: 166
Lid geworden op: 30 mar 2012, 14:41
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door Anne1957 »

Tja als ik op vakantie ga, in binnen of buitenland, dan ga ik als Anne-Marije. Dat betekent dat ik alleen maar dameskleding heb. De rest heb ik weggedaan, Voelt prima zo en ik zou er niet aan moeten denken om steeds van rol te wisselen. Dat kan ik echt niet en dat ga ik dus ook niet doen. Wat de buitenwereld er van vindt kan mij absoluut niet boeien. En morgen (want ik ben nu op vakantie) ga ik lekker zwemmen in mijn nieuwe bikini.
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door Paul »

Goed topic!
Ik ben inmiddels zover uit de kast dat ik nu overal mijn binder draag en herenkleding, dus op vakantie zal het niet anders worden.
Juist daar, omdat je die mensen toch niet meer zal zien :)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door Venka »

Anne1957 schreef:Tja als ik op vakantie ga, in binnen of buitenland, dan ga ik als Anne-Marije. Dat betekent dat ik alleen maar dameskleding heb. De rest heb ik weggedaan, Voelt prima zo en ik zou er niet aan moeten denken om steeds van rol te wisselen.
Dat heb ik ook en ik ben zover in het proces dat ik er niet meer aan moet denken om weer mannen kleding aan te doen,dus ook niet op vakantie,ik ben ik en dat betekent,ik ben een VROUW en waarom dan nog als een manding op vakantie gaan.
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door mick1984 »

Tja 1 probleem van mij is wel dat ik zelf hard van stapel ging en nu fll time als Mick en al als man leef ook al zit ik nog neit aan de testo.. maar had me al van e witner opgegeven voor deze reis.. een groepsreis.. slaap nog wel bij een dame op zaal.. gmm niet echt slim van mezelf maar ben ook nog neit echt toe om bij een man op zaal te slapen.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door Freetouch »

Ach mannen onder elkaar, vieze praat, bier, feesten enz... nope doe mij dan maar de dames zaal....
“good enough”
anja
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 apr 2013, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door anja »

In de eerste vakantie was het wel even wennen, er word toch in eens anders naar je gekeken. Ik had net een andere baan en was ook net verhuisd dus was er wel even aan toe. Vanaf het aller eerste ogenblik ben ik mij zelf geweest en gebleven.

Ook op gebied van kleding was ik nooit in deeltijd. Altijd full time vrouw, dan is voor ieder een in de omgeving duidelijk en krijg je geen vreemde blikken.
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Hoe gaan jullie er op vakantie mee om?

Bericht door Engel »

Raisa schreef:
Wat een fantastische vrouw heb je trouwens.
Lieve opmerking, toen ik deze aan mijn vrouw vertelde wilde ze dit graag zwart op wit, dus ga ik het uitprinten als ik thuis ben.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank