Hoihoi,
ik heb ooit eens gezeld dat ik niks zou organiseren ...
maar in het begin toen ik op dit forum kwam zei ik van wel ...
dus .... dat wat je als eerste zegt telt !, ( is een gezegde toch?).
Hier in kerkrade ( waar ik woon) hebben wij de nieuwste en modernste dierentuin van europa, genaamd gaia zoo !, is heel mooi en ook al veel dieren.
Het zou me dus leuk lijken met de groep daar heen te gaan....
Maaaaarrrrr er is nu ook 3 weken lang het wereld muziek concours hier in de stad !, dat wilt dus zeggen er is 3 weken lang feest (behalve op de maandag).
Het zou me dus leuk lijken als we dit combineren , het wereld muziek concours is meer voor fanfares en bras bands , maar in het centrum en in het stadspark en nog een locatie treden ook cover bandjes etc op, dat is heeeel leuk en gezellig !.
Zelf was ik aan het denken aan 27 juli , want dan speelt ook een geweldige cover band genaamd anderkovver en die zijn geweldig !.
Rond 11 a 12 uur bij het treinstation meeten .... van daaruit naar get gaiazoo (dierentuin), dan lekker een hapje eten en dan rond de avond een uurtje de stad in en van de muziek genieten !.
Ik zal er ook een event van op facebook zetten,
Ik hoop dat jullie er allemaal zin in hebben !.
Groetjes Knuff
Nadine.
27 juli- Dierentuin gaiazoo & wereld muziek concours !
-
Nadine84
27 juli- Dierentuin gaiazoo & wereld muziek concours !
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
X Nadine.
-
mick1984
Re: 27 juli- Dierentuin gaiazoo & wereld muziek concours !
ik heb dan al andere plannen.. maar veel plezier
-
Anon20180501
Hai Nadine,
Hier op het forum zijn er een aantal die in Limburg of daar vlakbij wonen, ik hoop voor je dat er in die hoek een paar enthousiastelingen zullen zijn die zich bij je aanmelden. Voor mij is het niet te ver maar ook ik zit met een volle agenda rond die tijd.
Succes en alvast veel plezier die dag.
Liefs Daniéla
Hier op het forum zijn er een aantal die in Limburg of daar vlakbij wonen, ik hoop voor je dat er in die hoek een paar enthousiastelingen zullen zijn die zich bij je aanmelden. Voor mij is het niet te ver maar ook ik zit met een volle agenda rond die tijd.
Succes en alvast veel plezier die dag.
Liefs Daniéla
-
Freetouch
Als ik bij de gilde zou zijn zou ik zeker komen, maar met fanfares heb ik nu eenmaal helemaal niets..
Als het nu drum & Bugle corps waren zou ik het nog enigzins zien zitten... vooral om de colorguard dan hihi...
Naar de Gaja zoo lijk me wel leuk, maar eerst even kijken of ik dat in mijn agenda kan passen. ik laat het je nog wel weten.
X
Als het nu drum & Bugle corps waren zou ik het nog enigzins zien zitten... vooral om de colorguard dan hihi...
Naar de Gaja zoo lijk me wel leuk, maar eerst even kijken of ik dat in mijn agenda kan passen. ik laat het je nog wel weten.
X
“good enough”
-
Nadine84
haha , je hoeft niet in een gilde te zijn ofzo , en zoals ik er bij heb gezet in de stad en het stadspark spelen bands !, zoals coverbandjes, de 27e speelt Anderkovver weer , die deden ook het openings feest en ik heb toevallig een tukje gefilmd :
http://www.youtube.com/watch?v=rHGzdy1z ... zW&index=8" target="_blank
En gaiazoo is inderdaad super leuk, hoor het gauw.xx
http://www.youtube.com/watch?v=rHGzdy1z ... zW&index=8" target="_blank
En gaiazoo is inderdaad super leuk, hoor het gauw.xx
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
X Nadine.
X Nadine.
-
mick1984
ik was wel gekomen als ik geen andere plannen had.. want reizen is voor mij geen probleem.. vind ik leuk! Maarja heb dat weekend al andere plannen