Ik vroeg me af of ik van iemand eerst een binder kon lenen om uit te proberen
Want ik weet niet of dat wel of niet echt iets voor mij is.
En gelijk kopen is ook zo duur, zeker als ik het bijv niks vind
Zou iemand me daarmee kunnen helpen?
Mijn omvang is 85, dus een S geloof ik
Ik ben nog erg nieuw met die dingen vandaar
Binder uitproberen
-
Mossel92
Binder uitproberen
Dont be ashamed, Just be yourself
-
Nathan90
Re: Binder uitproberen
Je zou eventueel met Danae een afspraak kunnen maken, dan knoop je er gewoon een dagje Amsterdam aan vast en dan kan je haar modellen uitproberen.
http://www.danae.info/" target="_blank
http://www.danae.info/" target="_blank
-
Jake
Ik heb alleen verrotte oude binders en in maat L
Dat gaat 'm niet worden.
Die tip van Nathan is wel een goede. Danae is echt heel aardig en je mag daar sowieso alles eerst passen.
Er zijn ook wat alternatieven. Zo werkt een strakke sport-bh voor sommige mensen. Ikzelf heb ooit een oud zwempak gebruikt van toen ik nog kind was. Het was dus veel te klein, dus het kruis eruit geknipt en als binder gebruikt
Het resultaat is natuurlijk niet zo mooi als met een binder, maar het is wel handig als je gewoon wilt kijken of het iets voor je is.
Die tip van Nathan is wel een goede. Danae is echt heel aardig en je mag daar sowieso alles eerst passen.
Er zijn ook wat alternatieven. Zo werkt een strakke sport-bh voor sommige mensen. Ikzelf heb ooit een oud zwempak gebruikt van toen ik nog kind was. Het was dus veel te klein, dus het kruis eruit geknipt en als binder gebruikt
-
Nathan90
Oh Ryan ik bedenk me net. Ik heb een oude redelijk verrotte binder liggen van Lesloveboat. Zit klitteband aan de zijkant in maat S. Zelf draag ik hem niet meer omdat ik twee nieuwe heb besteld een tijd terug.
Als je een paar euro over hebt voor verzendkosten kan ik hem wel opsturen. Moet je waarschuwen dat de binder niet echt bruikbaar is voor zwaar gebruik omdat het klitteband nogal vernaggelt is. Maar aangezien je het wil uitproberen is het wel een optie. Als het niks is of de maat niet goed is gooi je hem gewoon in de prullenbak, anders doe ik het zelf.
Als je een paar euro over hebt voor verzendkosten kan ik hem wel opsturen. Moet je waarschuwen dat de binder niet echt bruikbaar is voor zwaar gebruik omdat het klitteband nogal vernaggelt is. Maar aangezien je het wil uitproberen is het wel een optie. Als het niks is of de maat niet goed is gooi je hem gewoon in de prullenbak, anders doe ik het zelf.
-
Mossel92
Nathan, dat zou fijn zijn. Hoeveel zijn de verzendkosten ?
Dont be ashamed, Just be yourself
-
Ted
Goed bezig mannen!
Gewoon uitproberen, en dan naar Danae!
Gewoon uitproberen, en dan naar Danae!
-
Anon20190712
Ik heb een 6 maanden oude maat xs lange zwarte binder van danae, en 30 juli heb ik m'n borstoperatie.
Dus daarna ben ik bereid die weg te doen voor een paar euro verzendkosten, hij ziet er nog goed uit
Dus daarna ben ik bereid die weg te doen voor een paar euro verzendkosten, hij ziet er nog goed uit