Eenzaamheid

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Eenzaamheid

Bericht door Merel77 »

Nou er staat dat het voor iedere tranny weer totaal anders is en dat is 'part of the package'...

Eeen beetje als van: ieder mens dat leeft, is rijk danwel arm, is gezond danwel ongezond, komt van Venus of Mars, krijgt kansen of niet, groeit op in overvloed of hongersnood: deal with it... Glashelder eigenlijk... :idea:

Ik zal maar ophouden te klagen, een one night stand scoren, zuipen, feesten, vreten (wel slank blijven natuurlijk) en dan een beetje gaan zitten dealen. Moet te doen zijn.
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Eenzaamheid

Bericht door Barbarella »

Dank je wel Merel.

Ik dacht dat er stond: Je bent eenzaam en zoek het maar lekker uit, maar dan met twee engelstalige dooddoeners geschreven.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 214
Lid geworden op: 24 dec 2013, 15:08
Gender: Vrouw

Re: Eenzaamheid

Bericht door Janneke »

intrans schreef:Ik zag dit topic en kon het niet laten om te reageren.
Ik merk dat de eenzaamheid bij mij ook weer erg toeslaat.
Nou was ik al heel mijn jeugd een eenzaam kind dat zich vaak afsloot voor sociaal contact.
Ik merk dat het moeilijk is om uit die gedachtegang te komen, ook al wil ik het wel graag.
Helaas merk ik dat in zo'n proces als deze veel mensen gaan, zelfs van de mensen waarvan je het niet verwacht.
Ik merk ook wel nu ik 19 ben graag wil gaan daten, maar dat is nogal moeilijk, zeker als je op jongens valt.
Ik leef met de mensen mee die zich ook zo eenzaam voelen, ik weet hoe het voelt, niet bepaald leuk.
Ik heb soms momenten dat ik wekenlang alleen maar binnen zit, alleen in mijn kamer na school/stage.
Vraag me af hoe jullie uit die vicieuze cirkel zijn gekomen.
Hey, gewoon gaan daten en zoenen als je dat wil. Gewoon doen en maar zien hoe het voelt. Als je dan merkt dat hij meer wil dan zeg je of dat je er nog niet aan toen bent of je vertelt hoe het met je zit. Het is best spannend maar wel hartstikke leuk. Ga je weleens uit met je vriendinnen?
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Eenzaamheid

Bericht door intrans »

Janneke schreef: Hey, gewoon gaan daten en zoenen als je dat wil. Gewoon doen en maar zien hoe het voelt. Als je dan merkt dat hij meer wil dan zeg je of dat je er nog niet aan toen bent of je vertelt hoe het met je zit. Het is best spannend maar wel hartstikke leuk. Ga je weleens uit met je vriendinnen?
Ik ga eigenlijk bijna nooit uit, zelden. Ja, ik heb wel een soort van chans met een aantal jongens die het weten maar zij hebben alleen met meisjes intiem contact gehad. Soms ben ik dan bang dat ik een experiment ben ofzo. Dat het nooit een relatie of iets dergelijks zal worden maar gewoon, oh laat ik dit maar even uitproberen.
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 214
Lid geworden op: 24 dec 2013, 15:08
Gender: Vrouw

Re: Eenzaamheid

Bericht door Janneke »

Och meisje, het gaat allemaal goedkomen:-)
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 214
Lid geworden op: 24 dec 2013, 15:08
Gender: Vrouw

Re: Eenzaamheid

Bericht door Janneke »

Over dat experiment.... Ja, het kan dat een jongen je zo ziet maar als dat gebeurt dan kun jij ook zeggen dat hij ook een experiment was :-) heb je vriendinnen waarmee je dingen kunt delen?
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Eenzaamheid

Bericht door intrans »

Ja, nouja ik ben nog maagd dus ik wil wel een mooie herinnering aan m'n 1e keer als je snapt wat ik bedoel! ;P
Ik heb wel vriendinnen ja, maar heb er helaas veel verloren de laatste tijd.
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 214
Lid geworden op: 24 dec 2013, 15:08
Gender: Vrouw

Re: Eenzaamheid

Bericht door Janneke »

Heb je die vriendinnen verloren door je transitie? Heb je jezelf daar bij neergelegd omdat het makkelijker is of willen ze je niet meer zien? Mijn eerste keer na de operatie was een giller, toen ik voelde dat het kon ben ik uit gegaan met maar één doel.... En daarna dumpte ik hem :-)
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Eenzaamheid

Bericht door intrans »

Naja lang verhaal. Awh, ook zielig voor hem, voelde hij zich niet gebruikt?
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 214
Lid geworden op: 24 dec 2013, 15:08
Gender: Vrouw

Re: Eenzaamheid

Bericht door Janneke »

Geen idee... Mannen:-)