Fenomeen.

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Fenomeen.

Bericht door Barbarella »

Voor de duidelijkheid. Ik leef nu zo veel mogenlijk in het gewenste geslacht maar op een beetje baard verwijdering, wat stem training en een heel klein beetje hormoontjes ben ik fysiek nog helemaal man.

Het is me nu een paar keer overkomen dat ik getucked en met mijn nep tietjes in slaap ben gevallen.
Als ik dan wakker wordt dan klopt het en vergeet ik even dat de boel niet is zoals het er uit ziet. Als ik dan ga douchen en mij uitkleed krijg ik echt een klap van jewelste.

Kent iemand dit?

Levendula
Na mij de zondvloed!
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Fenomeen.

Bericht door Anon20210626 »

altijd een triest moment als je weer 'terug ' moet , ja dat ken ik . maar goed mijn ogen helpen me er vaak doorheen want die zijn van Renée , altijd.........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Fenomeen.

Bericht door Eveliene »

Ik heb dat met plassen en dan ook met name in de ochtend als ik net wakker word. Eigenlijk plas ik altijd zittend omdat ik dat thuis vroeger ook moest omdat mijn moeder klaagde dat de wc anders vies werd, maar ook ik heb tegenwoordig bij het plassen het gevoel van gvd wat moet je daar nog te hangen en ik weet niet wat het is maar het lijkt elke dag moeilijker te worden.
Ik heb dan ook wel met de gedachten gespeeld om de scherpe snoeischaar erop te zetten maar dan lukt het nooit meer om een mooie vagina te krijgen, al moet ik zeggen dat die vagina mij ook steeds minder kan schelen als dat bobbeltje maar tussen mijn benen weg is.

Naar beneden kijken doe ik dan ook alleen als het noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij het scheren. Verder ben ik overal tevreden mee alleen dat levenloze bobbeltje dus niet.
Hmm mijn haar kan beter maar daar is het te laat voor :cry:
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Fenomeen.

Bericht door Jannet V »

"Terug gaan" doe ik al tijden niet meer. Dat wat mijn lichaam in deze tussenfase is, dat is het dan maar, het gevoel daaronder is verdwenen en dat is het belangrijkste. De emotionele douche en plas momenten liggen achter me maar zijn er wel heel erg sterk geweest. De man in mij, mocht er nog een stukje aanwezig zijn, heeft helemaal geen invloed meer op mijn dagelijkse leven, enkel soms nog in mijn dromen op een milde manier.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Fenomeen.

Bericht door Veronica »

Ik kijk hem alleen in de ochtend aan of hij mij niet tegenwerkt (pfff) maar voor de rest raak ik hem niet aan tenzij het moet.

Zolang hij niet tegenwerkt vind ik het prima, maar ik heb deze week gehad dat hij dat even wel deed dus ging ik via de park naar huis zodat niemand dat achterlijke bobbel ziet.

Trouwens, als je met de HRT begint stop dan de erectie/stijve dan? Sorry dat ik het vraag maar daar was ik erg benieuwd naar.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Fenomeen.

Bericht door Anon20180501 »

Hai Veronica,

Bij mij is het uit zichzelf steigeren wel gestopt en het geheel werd ook steeds kleiner.

Wel grappig om te zien... van de erectie die ik vroeger had is haast niets meer over,
het probeert het nog wel maar het resultaat is echt zielig om te zien... :)

Liefs Daniéla
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Fenomeen.

Bericht door Venka »

Daniéla schreef: het probeert het nog wel maar het resultaat is echt zielig om te zien... :)

Liefs Daniéla
hoe jij dat verwoord :lol:
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Fenomeen.

Bericht door Freetouch »

Daniéla schreef:Hai Veronica,

Bij mij is het uit zichzelf steigeren wel gestopt en het geheel werd ook steeds kleiner.

Wel grappig om te zien... van de erectie die ik vroeger had is haast niets meer over,
het probeert het nog wel maar het resultaat is echt zielig om te zien... :)

Liefs Daniéla
Word het kleiner dan?
dt zou niet goed zijn voor de SRS toch???
“good enough”
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Fenomeen.

Bericht door Veronica »

Volgens mij bedoel ze dat hij "hartstikke" dood is wat erectie betreft, in dat geval pompt je lichaam helemaal geen bloed naar je penis om die "groter" te maken, hierdoor krimp hij uiteindelijk een beetje omdat hij niet gebruikt wordt.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Fenomeen.

Bericht door Freetouch »

:o
“good enough”