Weer naar school :/

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Weer naar school :/

Bericht door Venka »

Veronica schreef:Dus, de eerste schooldag achter de rug, pff :D


Dus vandaag gezegd tegen de hele klas, wow mijn hart bleef bonken en ik streste helemaal maar zoals gewoonlijk zag je dat niet aan mij (vaak zijn mensen verbaasd hoe open ik kan zijn zonder dat ik stotter of zo, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, ze zouden het eens moeten weten... : P ).
wauw goed van je Veronica,het is zo moeilijk om dit voor een groep te zeggen en al die zenuwen die door je lijf en brain razen als een idioot,ja je bent niet de enige hoor :hug:

Veronica schreef:..,.... natuurlijk het welbekende liedje dat die "flikker" door ***** (te erg om te noemen) met een honkbalknuppel genomen moet worden,
Nou er zijn genoeg mensen die daar van houden :o ...............nou ff serieus,nee het is goed om daar boven te staan.Het zegt meer over die Turkse dame dan over jouw en voor de rest denk ik altijd maar *fuck-it* ik ben gelukkig en laat de anderen maar ik hoef toch niet met hun door 1 deur.
tapir
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 aug 2013, 00:51
Gender: Onzeker

Re: Weer naar school :/

Bericht door tapir »

Gelukkig is het voor het grootste deel goed gegaan! Vind ik heel erg knap van je!
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Weer naar school :/

Bericht door Emma »

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er tegenaan kijkt nu we weer een week verder zijn...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Weer naar school :/

Bericht door Veronica »

Emma schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er tegenaan kijkt nu we weer een week verder zijn...
In de klas voel ik mij op m'n gemak, alleen 2 jongens van vorig jaar, waarvan de ene een vriend van mij is kunnen nog niet wennen aan Veronica en zeggen weleens mijn oude naam.

De leraren, en overige klasgenoten noemen mij Veronica, dus ik voel mij in de klas op mijn gemak.

Op school zelf, buiten de klas is dat een andere koek, ik zoek altijd een plek waar ik alleen ben, naar de toilet gaan is een ramp, dus als het echt moet is het een kwestie van goede timing op goede plek, lopen door school is niet zo erg, ik negeer de wereld, en of de wereld mij negeert is de vraag want ik let er bewust niet op.

Verder heb ik een probleem met de kosten, onverwacht door paar rekeningen, maar dat is een ander vehaal.

In principe valt het mee op school, natuurlijk wel angst en zoveel mogelijk mensen negeren buiten de klas, maar ik had het erger verwacht.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Weer naar school :/

Bericht door Silvia »

ben blij dat het wel mee viel op school .

:wship:
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Janny
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 jan 2013, 17:32
Gender: Trans MtF

Re: Weer naar school :/

Bericht door Janny »

Wel ik heb de eerste schoolweek in het OV weer achter mij de nieuwe brugpiepers die nog niet aan mij gewend
waren keken wel weer vreemd naar mij maar ik groette ze weer gewoon met goede morgen of goede middag
de helft wist dan niet waar ze kijken moesten en weer een andere groep groette je gewoon terug.
Dan is voor mij weer het ijs gebroken en kunnen we weer met een gerust hart het nieuw schooljaar door
kijk je blijft altijd wel een groep houden die je uit willen proberen maar daar moet je dan boven staan en als ze
het doe gelijk een punt maken dan doen ze het beslist geen tweede keer bij mij.
Hoop op deze manier ook hier mijn steentje te kunnen bijdragen

liefs Janny
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Weer naar school :/

Bericht door Freetouch »

Janny schreef:Wel ik heb de eerste schoolweek in het OV weer achter mij de nieuwe brugpiepers die nog niet aan mij gewend
waren keken wel weer vreemd naar mij maar ik groette ze weer gewoon met goede morgen of goede middag
de helft wist dan niet waar ze kijken moesten en weer een andere groep groette je gewoon terug.
Dan is voor mij weer het ijs gebroken en kunnen we weer met een gerust hart het nieuw schooljaar door
kijk je blijft altijd wel een groep houden die je uit willen proberen maar daar moet je dan boven staan en als ze
het doe gelijk een punt maken dan doen ze het beslist geen tweede keer bij mij.
Hoop op deze manier ook hier mijn steentje te kunnen bijdragen

liefs Janny
Lerares?
“good enough”
Gebruikersavatar
Janny
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 jan 2013, 17:32
Gender: Trans MtF

Re: Weer naar school :/

Bericht door Janny »

Nee ik werk in het openbaar vervoer en heb dus dagelijks schoolkinderen in de bus.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Weer naar school :/

Bericht door Freetouch »

Ah buschauffeuse...

elke dag in de spotlight voor 1000den reizigers...
Dat is elke dag weer sterk in je schoenen moeten staan... knap hoor!
“good enough”
Gebruikersavatar
Janny
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 jan 2013, 17:32
Gender: Trans MtF

Re: Weer naar school :/

Bericht door Janny »

Klopt je moet heel sterk in je schoenen staan maar dat heb ik in al die jaren dat ik jong ben wel geleerd.
Als je in de jaren 80 en 90 regelmatig in de krant of op de TV bent dan creer je wel een panser om je heen.