Vette huid

Make-up, kleding, en zo voort
Veronica

Vette huid

Bericht door Veronica »

Ik heb last van vette huid, en lijk net alsof ik ik gewoon olie op mijn gezicht heb (op wangen na, de kin, bovenlip, neus enz wel) ik glim heel erg.

Maar sinds dat ik make-up gebruik irriteert dat mij mateloos, ik had er altijd last van maar nu is het irritant.

Iemand een simpele niet al te dure tip? (Gezien het feit dat door school ik helemaal blut ben :P )
Ik gebruik alleen etos huismerk mascara, lipgloss en blush maar daar ligt het niet aan, altijd last van vette huid gehad.
Afbeelding
intrans

Re: Vette huid

Bericht door intrans »

Met een vette huid die snel geïrriteerd raakt, zou ik een minerale/natuurlijke poeder foundation proberen.
Je kunt ook een primer gebruiken, deze helpt tegen de glas en zorgt ervoor dat vettigheid minimaal blijft.

Gebruik een goede cleanser 's ochtends en 's avonds en 1x per week even je huid scrubben kan ook geen kwaad.
Als je een hele vette huid hebt kun je gerust elke avond of ochtend je huid met een milde scrub scrubben.

Vermijd hele dikke producten en producten met veel olie.

Xx

Intrans.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Beetje doorsparen en inderdaad een fatsoenlijke cleanser gebruiken. Met dat en een goede dag- en nachtcreme heb ik mijn huid weer in balans gekregen, had vroeger ook altijd een vette huid.

Probleem is dat je niet zomaar moet ontvetten, want dan gaat je huid nóg meer vettigheid aanmaken...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
LauraB

Bericht door LauraB »

De hormonen hebben bij mij een verschil van dag en nacht veroorzaakt. Daarnaast goede, voor jou geschikte, dag en nacht creme. Je 'vervangt' als het ware je eigen oplossing voor een droge huid door een die niet zo vettig en glimmend is uit een potje.