Ik zit nu al bijna 4 maanden aan de hormonen. Ben ook afgevallen, (minstens 10kilo, teller stond op 9.8 kilo afgevallen op 21 okt). Ik hou heel erg van shoppen maar ik merkte gisteren pas hoe erg mijn maten zijn veranderd.
Normalieter waren mijn maten voor truien/vests/tops etc maat 46 (soms 48 zelfs). Voor broen/rokken etc was het maat 42. Dit was zo voor dat ik aan de hormonen begon en ik op de weegschaal bij het vu besefte dat ik moest afvallen.
Nu dus bijna 4 maanden verder, is mijn maat voor tops/vests/truien etc plots maat 42 (4 a 6 maten minder!!! o.O) en mijn broek maat is ondertussen 40 (2 maten minder).
Is dit normaal? Dit kan toch niet alleen komen door het afvallen? Zelfs de jas die ik gisteren kocht was maat 42.. Helemaal gezien de bovenkant zoveel maten kleiner geworden vergeleken met mijn broek maat.. Maten bij de H&M gaan max to 42 over het algemeen en zelfs daar kan ik nu met gemak shoppen voor kleding.
Veranderende kleding maten
-
Miazara
Veranderende kleding maten
Code Sorceress
-
bubbels
- Betrokkene
Re: Veranderende kleding maten
Tien kilo zal inderdaad ruim twee maten schelen. Ze zeggen meestal vijf kilo is een maatje kleiner. Dus dat klopt dan wel van mt 46 naar 42..
Heerlijk hoor hou vol! Ik ben vorig jaar 18 kilo afgevallen dus weet hoe fijn dat voelt
Heerlijk hoor hou vol! Ik ben vorig jaar 18 kilo afgevallen dus weet hoe fijn dat voelt
-
Fay
Ken mensen die afvallen onder hrt - ik iig, al was veel ook stress - maar ook die enorm aankomen, een trans die ik een jaar of 5 niet gezien had bleek ineens 2 keer zo breed geworden
Zolang het bij afvallen blijft maak ik me geen zorgen ,aankomen is een ander verhaal:)
Slechte eet/drinkgewoonten en weinig bewegen scheelt natuurlijk enorm veel
Fay
Zolang het bij afvallen blijft maak ik me geen zorgen ,aankomen is een ander verhaal:)
Slechte eet/drinkgewoonten en weinig bewegen scheelt natuurlijk enorm veel
Fay
-
Veronica
Ik draag nu al S dus ik hoef niet af te vallen, maar ik wil ook absoluut niet aankomen 
-
Miazara
Hehe thanx bubbles, en ja ik ben nog van plan om nog meer aftevallen. In totaal wil ik minstens 17kilo afvallen zodat ik weer rond de 80kg zit. Ik ben niet echt van plan om te gaan jojo'en. Daarnaast heb ik wel steeds meer het gevoel of ik tegen de honger aan het vechten ben >.>. Mijn maag doet dan gewoon pijn, en dat grombl geluid maakt het nooit >.> Maar goed ik zie wel, somehow I will live through it..
Code Sorceress
-
Anna01
Van honger wordt je dik zegt men. Starten met een stevig (Engels) ontbijt schijnt goed te werken.