Klinisch Psycholoog Transvisie

Ykotja

Klinisch Psycholoog Transvisie

Bericht door Ykotja »

Hallo forumlezers,

In mijn vorige post had ik al benoemt dat ik een gesprek heb gehad met Ruth Kaufman van Transvisie. Zij heeft mij besproken met een psycholoog. En donderdag kreeg ik al een mailtje van Ruth dat de psycholoog graag een afspraak met mij wou maken. Zo gezegd zo gedaan, ik krijg vrijdag een mail met datum en tijdstip of ik dan kan. Zelf gekeken in de agenda en ik kan! Dus 20 december voor het eerst naar een gesprek toe om te praten over 'mijn ware ik' hihi.

Nou was ik benieuwd of iemand ervaring hiermee heeft? Vooral omdat het bij Transvisie is en (nog) niet bij het VUmc. Wat zal er vooral besproken worden zo'n eerste keer? Het gesprek zelf zou een uurtje duur benoemde zij. De psychologe die dit gesprek voert met mij is trouwens Letty Dekker, iemand ervaring?

Voor mijn gevoel zijn er nu zoveel vragen en zo weinig antwoorden.. Mijn ware ik borrelt weer helemaal op na dit fijne nieuws. Toch voelt het weer als een kleine stap voorwaarts ondaks dat hij zo klein is.. ;p

Ook was ik gister (vrijdag) jarig, en ja, dat is meestal wel leuk maar als dan gezegd wordt: " nou jongen, hoe voelt dat nou 19 jaar?" Dan denk ik, je moest is weten hoe ik me voel, en, "zeg maar meisje hoor". Maarja, zover ben ik (nog) niet..

Dank voor het lezen :), misschien dat jullie antwoorden op mijn vragen hebben ;p of nog leuke reactie's :)

Vind het fijn om op dit forum te zijn, dank aan jullie! :)
Zoveel vragen en zo weinig antwoorden..
Saskia

Re: Klinisch Psycholoog Transvisie

Bericht door Saskia »

Hoi ykotja

Afgelopen donderdag samen met mijn partner gesprek gehad bij letty Dekker. Was een fijn gesprek. We hebben beide een fijn gevoel er over. Ik zie uit naar het vervolg op 31 januari.
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)