Wat doen julie, werk etc

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Wat doen julie, werk etc

Bericht door Fay »

Hi all, In het kader van een nieuwe start willen maken ben ik nu aan het onderzoeken wat ik wil gaan doen mbt werk, hoe meer info hoe beter, wil het zo breed mogelijk benaderen om mee te beginnen

Bij deze dan ook een aantal vragen aan jullie:

-Wat doe je voor werk?
-Hoe kwam je daarbij uit?
-Verschilt dat veel van je werk dat je in het andere geslacht deed??
-Doe je wat je diep van binnen werkelijk wilt, ben je tevreden?

bvd

Fay
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door diederique »

Fay,

Ik ben freelance werkzaam (ZZP'ster) als schrijfster/publiciste van artikelen en boeken in twee categorieën, tw avontuurlijke reisboeken en kinderboeken, daarnaast probeer ik mn op basis van de avontuurlijke reisboeken, "het verhaal", met lezingen en cursussen wat inkomen te verwerven. Eigenlijk is dit de invulling van een al jaren bestaande wens die met mijn transitie steeds meer vorm en impuls kreeg. Feitelijk heb ik mijn hele leven al geschreven, nota's, voorstellen, brieven aan de minister en de zorgverzekeraars, maar dit is toch wel weer heel wat anders.

Het werk wat ik doe verschilt wezenlijk van mijn oude werk, voor 5 jaar geleden toen mijn creatief schrijven+transitie begon. Ik was werkzaam daarvoor in allerlei management/hrm/coach+scholing rollen.

Ben je tevreden/doe je wat je echt wil? Ja absoluut, hoewel het brood in de huidige crisistijd wel wat mager belegd is.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027