Wat doen julie, werk etc

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Jacky
Berichten: 218
Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:34
Gender: Transgender

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Jacky »

Een triest verhaal NaomiClare, met voor jou op dit moment geen lichtpuntje aan het eind van de (werk/inkomen/vooruitzicht)tunnel als ik je goed begrijp.....
veel sterkte en hoop.
Two Spirit
Ooit hadden LHBTérs binnen de indiaanstammen van Noord-Amerika een speciale status als bemiddelaar en medicijnman/vrouw, ze werden Two Spirit genoemd.
400 jaar later zijn er weer tientallen Two Spirit groeperingen in de USA.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Fay »

mooi filmpje over depressie, misschien helpt het je

http://www.upworthy.com/what-is-depress ... ight-on-it" target="_blank

Sterkte ermee iig

Fay
Gebruikersavatar
Bianca
Berichten: 236
Lid geworden op: 27 sep 2013, 20:10
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Haarlem

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Bianca »

EvaVanA schreef:Dat was het wel, wat mij betreft. Exit mariena70.
Namens ons hier ook bedankt, we hadden er ook lichtelijk genoeg van .. HOOR! ;)

Ik zal overigens mijn werk ervaringen hier (voorlopig) niet delen..
Gebruikersavatar
dennis
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 dec 2013, 14:36
Gender: Onzeker
Locatie: IJzendijke

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door dennis »

Ik ben distributeur bij FM Group, dus verkoop via FM parfum en for home artikelen enzo ..
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Merel77 »

Ik heb net bericht gekregen van mijn werkgever. Ze wil een eindgesprek met mij. Ze vindt me te slim voor het werk en ze vindt dat ik daar niet goed op mijn plek zit. Dat zal mijn klantmanager dus ook te horen krijgen.
Ik ben wel een beetje bang dat mijn klantmanager (die je nu eenmaal aan het werk zal willen schoppen) iets anders voor me zoekt zoals tuintje schoffelen. Maar aan de andere kant zou dit ook wel eens goed uit kunnen pakken. Misschien zien ze dat ze me toch op een heel ander traject moeten gaan zetten met bijscholing oid.
Ik zie wel.
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door KarenTS »

@Merel,succes ermee!
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Fay »

Het leeft, het onderwerp werk:)

Mijn duit, ik heb geen werk, ik heb daar tot nog toe amper ruimte voor kunnen vinden, als je in een depressie zit is dat niet haalbaar ik ben nu nog wat afwachtend mbt de stemmingswisselingen, vanmorgen schoot ik in een diep dal en ik dacht, gvd daar gaan we weer , hoe kan ik op die manier nu enigszins stabiel uberhaupt iets opbouwen want het liegt er niet om, die dippen, nog steeds niet

Ik weet dat het verwerking is, oud zeer oud leed, en ook, jezelf in de spiegel zien en kompleet in de grond zakken van hetgeen je ziet, bah, maar dat is ook een fase naar zelfacceptatie, gaat met vallen en opstaan

Ik wacht af,wachtstand, en dat lijkt te werken,even totaal niets van mezelf hoeven, moeten, wat bovenkomt komt boven en elke keer komt er een kleine beetje meer emotionele ruimte, heb nu eenmaal een hele hoop te verwerken,net als velen van ons denk ik, en ik schiet er niets mee op dat te ontkennen

Behoefte aan zinvolle besteding, jazeker,maar belangrijker vindt ik om een heel hoop op een rij te zetten, wat je niet kan forceren , ruimte geven aan het proces, en er op durven vertrouwen, dat het goed komt

Fay
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door jacqueline »

Ik heb 2 deeltijdbanen: een als postbezorger voor 18 uur per week bij postnl, de ander als krantenbezorger voor 15 uur per week. Zo kan ik nog rondkomen en heb ik de soos voorlopig niet nodig.
Gebruikersavatar
chantall
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 nov 2012, 15:34
Gender: Vrouw
Locatie: Groningen

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door chantall »

Zit al jaren in de ict bij een groot concern in de stad Groningen, ben bezig om uit de kast te komen voor mijn directe collega, s. Lig momenteel op de bank met gescheurde enkelbanden, dus ff iets anders aan mijn hoofd. Leuke job en volgens mij ook plaats voor transgenders, zoals het ook
voor alle andere beroepen zou moeten gelden. Héb groen licht en recept thuis voor de hormonen, maar vanwege mijn enkel blessure nog even in de pauze stand. Groetjes Chantall
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Freetouch »

frencis schreef:hoi hoi

ik zat, en zit op de vrachtwagen, heb het daar bekend gemaakt aan mijn baas en collega's alsmede de klanten onderweg
en ik heb totaal geen problemen gehad , ik zit inmiddels iets langer dan een half jaar in mijn real life fase en het
gaat nog steeds goed

de reacties liepen uit een van belangstellende vragen, kadootjes( ja echt bij een van mijn klanten op de route kreeg ik
kadootjes, een kop zo rood als een biet wist me even geen houding te geven had dit totaal niet verwacht)tot aan
collega's en klanten die gewoon op normale voet met me om bleven gaan zonder er dieper erop in tegaan

als men interesse heeft dan kan je een langere versie lezen op mijn website over hoe ik het had aangepakt en een
voorbeeld van een brief die ik aan de mensen heb gegeven om ze vooraf te informeren

ik hoop dat je hier iets aan hebt ik snap ook wel dat het voor iedereen anders is maar een beetje positiviteit mag
ook wel het is niet altyd kommer en kwel

groetjes

Frencis

p.s. website http://www.frencis.nl" target="_blank
Leuke website frencis... alleen alles is beveiligd dus niet te lezen...
“good enough”