Wat doen julie, werk etc

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Freetouch »

Arike schreef:Het gros van de managers bedenkt zelf bijzonder weinig... Een goede manager toont zich vooral in het hem of haar ingefluisterde goed af te wegen (en vervolgens strak te presenteren)
Managen is teamwork... en zoals het woord al zegt, is het managen van mensen, data en cijfers...
Boven de managers staat vaak een directie team, en hoewel er erg op word afgegeven bepalen zij de richting, structuur en visie.
Dat word uitgezet in een organisatie. Alle schakels zijn belangrijk, als dat niet zo zou zijn dan moet de organisatie structuur eens flink onder de loupe genomen worden.
Ik maar daar deel van uit op een creatieve mannier...
“good enough”
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Arike »

Melany schreef:Boven de managers staat vaak een directie team, en hoewel er erg op word afgegeven bepalen zij de richting, structuur en visie.
Tot zover de theorie ;-) ;-) :D 8-)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Freetouch »

Oh Arike toch, wat ben jij toch een schatje...

Ja je hebt helemaal gelijk (zoals altijd...) t.o.v. jou ben ik maar een miertje, want wat jij hebt heet charisma, en dat is wat elk bedrijf te kort komt, ik weet zeker als jij aan de bespreek tafel zit, jij sturing geeft en iedereen met plezier en liefde jou visie zal volgen...
Maar juweeltjes zoals jij zijn er maar weinig...

Jammer.

X Melany
“good enough”
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Silvia »

had vandaag me 1ste werk dag ....
het begon al slecht , ik kreeg een emotionele bui ...
en moest even huilen .
hoop dat morgen beter gaat met me nieuwe werk ....
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Anon20180730 »

Silvia_P schreef: het begon al slecht , ik kreeg een emotionele bui ...
en moest even huilen .
Proficiat, een nieuwe 1e werkdag is altijd bijzonder. Emotie hoort ook bij werk.. waarom was 't een slecht begin voor je :?:
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Anon20180501 »

Wat wil je Silvia, natuurlijk dwarrelen je emoties over je wangen zo'n eerste werkdag waar je - neem ik aan heel voorbarig.. :oops: - lang, soms hopeloos maar volhardend, voor gevochten hebt. Proficiat en geniet ervan. ;)

x Daniéla
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Freetouch »

Ik hoop dat je eerste dag je toch nog lang mag heugen... straks is alles zo gewoon en routine.
Ik miste je op mijn Facebook Chat....
“good enough”
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Alexandra »

Al vroeg het huis uit getrapt, dus meteen gaan werken. Heb vrijwel in elke sector gewerkt. Mijn arbeidsverleden past op 4 A4'tjes met op elke regel een baan. Ik denk dat ik meer dan 150 banen gehad. Waarom? geen idee. Ik kan redelijk veel en kreeg altijd werk en nam alles aan uit financiële noodzaak. Dat was mijn manier om te ontsnappen. Ben geëindigd als een IT burnout. Ik heb wel veel geleerd, en ken elke sector. Dus ik zou overal wel terecht kunnen qua uitzendwerk. Alleen zoek ik nu echt wel iets stabiel, ik werk nu al 22 jaar achter elkaar zonder ooit vakantie te hebben gehad, dus ik zoek iets wat ik echt leuk vind. Heb geen zin om straks met 250 verschillende baantjes te eindigen.

Dus ik ben op zoek... iets wat echt bij me past en kan volhouden. Wat dat is dat weet ik nog niet... eigenlijk vind ik geen enkel werk leuk. Ik doe het wel, maar ik heb nergens meer een passie voor. Die is verdwenen, of ik heb ze nooit gehad. Zelfs dat weet ik niet zo goed. Heb behoorlijk wat skills en overal waar ik aan begin kan ik heel goed in worden. Alleen het boeit me niet, na een tijdje raak ik het beu. Het liefst doe ik iets eenvoudigs... maar ja wat dan...

Heeft ook te maken met mijn depressies, en ongetwijfeld de hormonen... ik vrees dat als ik een nieuwe baan zal vinden, dat ik binnen een maand al weer in de ziektewet zal zitten. Nog niet zo heel lang geleden een zelfmoord poging achter de rug, (op het laatste moment afgeblazen), dus ja, dat is nou ook niet echt een positieve ervaring. Ben er maanden mentaal kapot van geweest. Maar misschien gaat het over een tijdje beter... je kunt het niet afdwingen. Misschien blijf ik gekluisterd aan de steun... geen idee.

Maar misschien praat ik wel weer zo door de depressie... ben er nog steeds niet helemaal vanaf. Volgende maand ben ik misschien hartstikke tevreden met een of andere leuke baan.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Mr.X »

Ik ben sinds een maand afgestudeerd Ecoloog. Helaas zit de crisis mij tegen, en kan ik moeilijk een baan vinden die geen 5 jaar ervaring verreisd (ik ben al ruim een jaar aan het zoeken omdat ik wist dat het aanbod in mijn sector erg karig is). Hierdoor werk ik nu bij een bank (I know, kon niet meer verschillen van mijn studie) en verdien hier een zakcentje. Best deprimerend om na 7 jaar studie hier te eindigen, maar ik geef nog niet op.
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Wat doen julie, werk etc

Bericht door Mike78 »

Ik heb van mn hobby mijn werk gemaakt.
Heb thuis een paarden pensionstalling. Dus een echte paardenboer ;-)